|
|
|
|
 |
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
Roog staat anders ook op de Mainstage van Mysteryland volgens mij hoor! Dus hij wordt blijkbaar echt wel gewaardeerd!! En wat dacht je dan van Tiesto op de eerste innercity??? Toen had ook nog geen hond van hem gehoord totdat die daar op de Maintstage stond en iedereen was weg van hem!!
|
het gaat er ook niet om of roog niet kan draaien (en zo onbekend is ie ook weer niet) maar die knul heeft gewoon een beetje de pech dat hij zich toelegt op de muziek die toch niet echt geschikt is voor een mainstage (zeker van zon gigantisch event niet). Op een mainstage moet het knallen zijn toch?? Daar moet je techno/progressive/trance hebben en niet echt van die lounge muziek. Dus Jean moet ook weg daar.
Enne....over Tiesto op IC, toen was ie ook nog niet zo bekend (vergelijkbaar dus met Roog) maar hij draaide meer muziek die zich leent voor een mainstage.
Vind ik.
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|
|
May-09-2001 09:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

|
|
|
| quote: | Originally posted by Rudy
Uhm...ik weet dat Jean niet de allerbeste mix kwaliteiten in huis heeft, maar hij is zeker geen lounche DJ of een DJ voor de chillouts! Hij kan wel degelijk knallen! Luister maar naar de set van hem op sensation vorig jaar! |
ik zeg ook niet dat jean naar de lounge moet, maar ik zeg dat ie niet op een mainstage moet (van mij). dan liever naar een area 1 of 1 ofzo
Snap je?
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
|
|
May-09-2001 14:53
|
|
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

|
|
|
Re: heehee
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
je kunt zeggen wat je wilt, maar in die set van jean @ sensation 2000 zaten geen fouten. Dat scratch gedeelte deed hij zelf, vond ik ook niet top, maar het was een supergoede set zonder fouten verder. |
wat bedoel je????we hebben het hier toch helemaal niet over fouten??
later
michiel
|
|
May-09-2001 14:54
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:32.
Forum Rules: