|
| quote: | Originally posted by Powell
Skitsnyggt mindshooter, men som IT elev så måste jag ge några pointers , framen till vänster går att flytta om man markerar och drar lite i botten,
Såg att lite text gick utanför en Table, och att det var en början på en ny table under dom andra, tricter.tk loggan längt upp och gubben till vänster har en annan grå nyans som bakrund än den du använder till det andra. Ja, det var bara lite konstruktiv kritik 
PZ! |
tackar tackar det är sånt jag vill höra.
Hur texten kan gå utanför en table förstår jag inte... eftersom ingen av texterna (nästan) ligger i nån table,...alla ligger i CSS lådor vilket gör det omöjligt för dom att gå utanför... jag har ställt in så att alla CSS lådor har marginaler innåt så att säga...texten bryter sig själv så fort den kommer till kanten.
Visa gärna vart 
Anledningen till att gubben och loggan skär ut är för att dom är i GIF medans bakgrunden är i JPG... det är olika bildkomprimeringsmetorder som tolkar färg-koderna på olika sätt. Får se om jag orkar ändra det 
Smekbar: Shit, va skevt det ser ut...underligt...har verkligen bara använt simpel kodning rakt upp och ner..den verkar tolka CSS:en helt fel juh.... hmmmm