|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mja, eigen schuld dit keer. Beetje domme actie van mij (details ga ik maar niet verder op in).
Kleine domper, maar t was al half 5 dus. Nog wel leuk staan praten buiten met ene Eva. Was erg verhelderend.
Echt vet tof feest. Stond echt verbaasd van die Psy/Goa act, dat was pas uplifting! Iris zoals verwacht erg lekkere set. Tenminste nummers die ik niet ken 
Eén en al top! |
was JIJ dat! . Op een gegeven moment komt dr zo'n vagow figuur op me af (btje een smalle petrus).. stond bij smirnoff maar dat had ik nie in de gaten, anyways, die zegt: vet feestje, alleen jammer dat onze kameraad eruitgekickt is... ik: wattan? hij: *maakt snuivend gebaar met 1 vinger op neus * en toen had ie nie opgelet bij het naarbuiten lopen van de plee
sorry peet, maar zulke meuk kank nooit voor me houden
verder: twas weer VET VET VET!! Heb me UITSTEKEND vermaakt ondanks dat ik wat aan de lamme kant was (wellicht gemerkt, ik lulde niet ultra-enthousiast terug de hele tijd..). Muziek was weer AMAZING, heerlijk spacen hoewel de opbouw wat 'ongelukkig' was... eerst Iris die lekker opbouwde en de live-act die meteen de beuk drin kwakte.. ==>> live-act was echt
MADNESS!
die vent die stond echt te freaken achter de apparatuur heel bijzonder, en dan had ie weer een pruik op, dan weer een kerstmuts, dan weer een gewone muts, echt .
was echt FEEST op dat moment .
Daarna nam Up het over.. heeeeeeeeerlijke goaset, was ook weer FEEST.. daarna even een uurtje gechilled .. alleen zitten was wat minder geregeld (te weinig plek).. verder zeer ok .
Tenslotte nog even laatste uur van bemmel meegepakt... was echt weer HEERLIJK hard, tegen het echte beukwerk aan had de voorgaande keren zijn set door brakheid vaak gemist, maar deze keer weer ten volle genoten .
kortom: was top, echter te kort
oordeel in cijfers
locatie: 8.5 goed, maar have seen better. chill-out was net ff te klein. wel lekkere pizza available
muziek: 10, as always
sfeer: 8.5 in utrecht meestal neeeeet iets beter, maar zeer goed te pruimen
mensen: 8.5, zie sfeer.
randdingetjes (deco, plees): 9
Beste dj: live-act en Up, twas echt FEEST onder die sets!!!
eindoordeel: een 9 was weer goed vertoeven op nexus maar da's heel normaal
oja, iris, ik krijg nog STEEDS 39 cent van je
oja (2) nooooooit verwacht dat ik Deventer-Vroomshoop in 30 minuten kon doen