|
| quote: | Originally posted by tijs08
uhh ja! No prob.
Morgen denk ik ook maar kaartje halen, gaat toch wel erg snel en zou erg balen als ik het mis...
Ff kijken op ze ze bij de Magik ook hebben, en dan niet van die lelijke van ticketbox.. Is toch leuk zoon kaaart boven je bureau, kheb die van DD ook nog steeds, collectors item inmiddels |
ik moest m toen inleveren 
|