Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Hoppas alla läser detta nu =)

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=97024

Old Post Mar-23-2003 01:49 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by mindshooter
Hoppas alla läser detta nu =)

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=97024

och postar sina mobbenummer där

Old Post Mar-26-2003 16:27 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Tror ni det kommer komma någon lista på när de olika akterna går på?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-26-2003 16:47  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Fan i helvete då, skriver detta innan Jake hinner skriva det...

Lokalägarna har börjat jiddra med dom och nu får dom inget eld-tillstånd.... So no Fire-Performance people...
Man tröttnar alltså...fan va jag förlorade min peppning inför lördagen nu. Blir givetvis lysstavar istället men det är inte ens halva grejen längre, inte med dom trick vi skulle göra.
Nåja, Jakob gjorde sitt bästa, det är jag övertygad om. Fick höra att det är jävligt tufft nu när lokalägarna är emot det hela så all respekt åt fokused...

Old Post Mar-26-2003 18:00 
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Aendy
Tror ni det kommer komma någon lista på när de olika akterna går på?

den skulle enligt honom släppas ikväll via nyhetsbrev.
Men det har inte kommit än, så det kommer nog imorn

Old Post Mar-26-2003 22:26 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:

Lokalägarna har börjat jiddra med dom och nu får dom inget eld-tillstånd.... So no Fire-Performance people...
Man tröttnar alltså...fan va jag förlorade min peppning inför lördagen nu. Blir givetvis lysstavar istället men det är inte ens halva grejen längre, inte med dom trick vi skulle göra.
Nåja, Jakob gjorde sitt bästa, det är jag övertygad om. Fick höra att det är jävligt tufft nu när lokalägarna är emot det hela så all respekt åt fokused...

fan va taskigt.. riktigt dålig stil tycker jag... ser ju fräckt ut med lysstavar, men e ju så jäkla mycket fräckare med eld

Old Post Mar-26-2003 23:04  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Sad

quote:

Lider med dig mindshooter, faan va ja hade sett fram mot det...finns inget som höjer stämningen så mycket som eld.. Hoppas det går bra med stavarna..

Har ägarna blivit trakaserade av rk eller? Man kanske inte ska bli förvånad om det blir razzia o massgripanden..

Old Post Mar-27-2003 09:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by Ravesquad
Har ägarna blivit trakaserade av rk eller?

Är inte det lite nojigt att tro RK har med det att göra. Skulle de isf tro att "om vi tar bort elden då blir det ju ingen fest heller, för vem vill gå då" Jag hoppas RK kommer vara där och göra sig synliga. Sen hoppas jag givetvis inte att det kommer bli någon razzia eller nedstängning. Men det gör som sagt inget att de visar sin närvaro.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-27-2003 09:22  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Aendy
Är inte det lite nojigt att tro RK har med det att göra. Skulle de isf tro att "om vi tar bort elden då blir det ju ingen fest heller, för vem vill gå då" Jag hoppas RK kommer vara där och göra sig synliga. Sen hoppas jag givetvis inte att det kommer bli någon razzia eller nedstängning. Men det gör som sagt inget att de visar sin närvaro.

Jakob får nog ge mer info om han överhuvudtaget vill uttala sig om vad som ligger bakom. Men det är någon som har ringt lokalägarna och tutat i dom en massa fördomar och efter detta har dom alltså börjat jiddra... Dom har alltså inte försökt att stoppa fester _genom_ att dra in eld-tillståndet. Detta gör dom för att jiddra, göra livet svårt för fokused helt enkelt (och mig ) Jag tycker det låter som en typiskt RK grej att ringa och tuta i lokalägarna en massa fördomar.

Old Post Mar-27-2003 09:35 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

RK finns inte längre...

Eld är kanske inte så poppis om man är lokalägare?

Old Post Mar-27-2003 09:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Line up med tider och allt!

Fokused main floor line-up:
21.00-23.00 Inkfish – grooving it up with melodic progressive house
23.00-00.30 Orkidea – taking the progressive sounds to excellence
00.30-02.30 Tiësto – giving you the enchanting magic of trance
02.30-04.30 Johan Gielen – extending the journey
04.30-06.00 Parham – releasing you all

Yes people! We are open from 20.00 until 06.00 in the morning!

Hard Gear Floor:
21.00-22.30 Per Grindvik
22.30-00.00 Tobias Von Hofsten
00.00-00.40 Devilfish LIVE
00.40-02.35 Damon Wild
02.35-04.30 Oliver Ho
04.30-06.00 Abi Lönnberg

The Sylvester groove floor:
21.00-23.00 Dana Bergquist/Henrik L
23.00-00.30 Joel Woltek
00.30-02.30 Oded Peled
02.30-04.30 Tom Stephan
04.30-06.00 Deep Nature

And the drinking parlour Bomben XL Lounge:
20.00-03.00
Alf Tumble
Joan East
Johan Greiff
Vocal support: MC Sandor

Old Post Mar-27-2003 09:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jävligt synd mind...
Jag hade sett fram emot eldningen, har bara sett videoklipp.

Som Gaby sa så finns ju inte RK längre, men det kommer säkert att finnas nån annan typ av "poliser" på plats för att spana på stället...

Får dom gärna göra för mig, bara dom inte får för sig några "dumheter"

Old Post Mar-27-2003 09:49  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackElectro track from recent Kazell set [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGoldenscan - Sunrise [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:06.

Forum Rules: