Originally posted by Optimus
op PF moet je ff kijken worden door iedereen aangeboden
't mag natuurlijk niet teveel kosten he
Maar kzal ff kijken
May-23-2003 04:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Godver godver godver godver!
Michel de Hey als laatste, en dan nog maar een uurtje ook
Daar ging ik juist speciaal voor. Tot 2 uur is het niet veel bijzonders (alleen Matthew Deekay, maar dan moeten we wel ERG vroeg binnen zijn). Moet ff kijken hoe/wie/wat ik het dan doe.
Klotezooi, mijn ma komt zondag, en weet dus niet of ik het tot het einde blijf. Niet fijn deze timetable
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-23-2003 08:57
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
vind je Guy Ornadel niet speciaal dan? :s
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-23-2003 09:04
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by eieregooie
't mag natuurlijk niet teveel kosten he
Maar kzal ff kijken
Ik heb er eentje gratis voor je. Maar ik denk dat ik vroeg ga, want matthew deekay wil ik toch wel ff meemaken. Laat het maar ff weten.
GreetZ, DC
___________________
May-23-2003 10:12
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
1000 TICKETS FOR SALE AT THE DOOR
4 elements is not sold out. There are still 1000 tickets for sale at the door.
En udc heeft zelfs de time table online gezet. Ze beginnen beetje bij beetje te leren
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-23-2003 15:46
Rinus
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel
Dat michel de hey laat zou draaien had ik wel verwacht, is namelijk bijna altijd zo bij 4e. Maar dat Guy Ornadel zo vroeg begint vind ik erg kut. Weet nog niet of ik hem ga zien dan.
Voor de rest is de timetable wel ok.
En zoals remy d al zei ga op tijd naar de main. Want tis fokking druk daaro in de loopgangen.
May-23-2003 17:00
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
zo vanavond party time! ik zal er al vroeg zijn! lekker housen tonight! zie jullie daar!
___________________
Sasha!
May-24-2003 13:54
Rinus
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel
Moet eerst nog werken vanavond
Maar daarna probeer ik zeker nog een stukje Ornadel te pakken.
May-24-2003 14:16
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
iedereen heeft het over ornadel, tenminste de meesten dan . Maar hallooooooo, we hebben een chicane, een digweed, een sister bliss en een matthew deekay... Maar ornadel is ook wel aardig hoor
Tot vanaav!
___________________
May-24-2003 14:20
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Heb t wel weer naar mn zin gehad hoor.
Kijk,vergelijken met een paar weken terug begin ik niet eens aan,want t zal nog lange tijd gaan duren wil je weer zo iets vets meemaken en voelen.