Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

en nu wordt het interessant

Old Post Oct-08-2003 18:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Menno
- Tiësto
- Paul van Dyk
- Sven Väth
- Dave Clarke
- Don Diablo
- Benjamin Bates
- Luciën Foort
- Christian Varela
- Marco V
- Mauro Picotto (check zijn site, onder tour)

Ben ik blij dat ik kaartjes heb

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Oct-08-2003 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

quote:
- Tiësto
- Paul van Dyk
- Sven Väth
- Dave Clarke
- Don Diablo
- Benjamin Bates
- Luciën Foort
- Christian Varela
- Marco V

Kijk, dat zijn nog es mooie namen!
Ik ga e rniet heen, ga 6 December naar Impulz en het geld groeit niet op mijn rug

Maar echt een super Line Up

Old Post Oct-08-2003 20:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
- Tiësto
- Paul van Dyk
- Sven Väth
- Dave Clarke
- Don Diablo
- Benjamin Bates
- Luciën Foort
- Christian Varela
- Marco V

WOW..

dit ziet er errug lekker uit..

misschien toch maar de nodige financien vrij maken???

Old Post Oct-08-2003 21:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik ga nog steeds zeker niet. Vind het echt nog steeds NIET bijzonder. Maybe ben ik verwend, maarja.
Ik vond het vorig jaar zo ONTZETTEND sfeerloos feest, en zo ontzettend GEHYPED. Alleen bij de bekende namen was het druk, bij Tiesot helemaal :S

Beetje jammer dat mensen zo ONTZETTEND op namen afgaan. Vooral hier. 1 naam, en mensen gaan helemaal uit hun dak. Kom op zeg, d'r is meer onder de zon, sta eens open voor wat anders!

Old Post Oct-09-2003 08:58 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga nog steeds zeker niet. Vind het echt nog steeds NIET bijzonder. Maybe ben ik verwend, maarja.
Ik vond het vorig jaar zo ONTZETTEND sfeerloos feest, en zo ontzettend GEHYPED. Alleen bij de bekende namen was het druk, bij Tiesot helemaal :S

Beetje jammer dat mensen zo ONTZETTEND op namen afgaan. Vooral hier. 1 naam, en mensen gaan helemaal uit hun dak. Kom op zeg, d'r is meer onder de zon, sta eens open voor wat anders!

Aan de ene kant zeg je dat je verwend bent (met goede djs neem ik aan) maar aan de andere kant zeg je dat mensen niet zo op namen moeten afgaan. Of bedoelde je het niet zo?

Ik zeg niet dat onbekende dj geen goede set neer kunnen zetten, maar jah de grote namen zijn vaak toch altijd net wat beter. IDD ik ga zker op namen af, ik ga niet zoveel knaken neerleggen om het risico te nemen dat het geen leuk feestje is en dat de dj kut draait. Een line up met grote namen afgewisseld met onbekende is zker het best.

Je zegt iets over die 1 naam, Tiesto neem ik aan dat je daarmee bedoeld. Ben dit jaar naar redelijk wat feestjes geweest en Tiesto heeft altijd top gedraaid. Gewoon beter dan al die andere grote namen die ik dit jaar heb gezien. Dus ik ben blij dat hij er staat en ik weet zker dat het weer een geweldig feestje wordt.

Old Post Oct-09-2003 14:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
- Tiësto
- Paul van Dyk
- Sven Väth
- Dave Clarke
- Don Diablo
- Benjamin Bates
- Luciën Foort
- Christian Varela
- Marco V

Gohzeg, wat zullen we genieten
Ik ga hier dus niet naartoe.
Wanneer komen ze weer een smet wat nieuws?..onee, daar zijn ze niet goed in.........eerste 2 Innercitys waren tenminste nog verfrissend en vernieuwend.......ze zakken zo enorm af....voor mij is de lol er af, ik ga die dag wel werken.

Old Post Oct-09-2003 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Lol dit is net 10% van de gehele line up komen nog wel meer namen bij hoor.

Old Post Oct-09-2003 15:39  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by SnuggLe

jij kan volgens mij de laatste maanden alleen maar zeuren als er een line-up bekend wordt gemaakt.....ik wil Picotto erg graag zien en hij is nou niet echt vaak in Nederland dus ik ga wel lekker op 1 naam af

Old Post Oct-09-2003 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by magrec
Lol dit is net 10% van de gehele line up komen nog wel meer namen bij hoor.

precies

Old Post Oct-09-2003 15:42  Netherlands
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by TranceFool
jij kan volgens mij de laatste maanden alleen maar zeuren als er een line-up bekend wordt gemaakt.....ik wil Picotto erg graag zien en hij is nou niet echt vaak in Nederland dus ik ga wel lekker op 1 naam af

Vind je het heel gek dat mensen lopen te zeiken?!?
Der zit haast geen vernieuwinbg meer in, niemand durft meer risico te nemen omdat het alleen maar op de blingbling gaat.
De line-ups worden bij Innercity ook steeds waardelozer.
Een muziekliefhebber die hoge verwachting heeft van een feest net zoals Snug, ik en vele andere, die hebben dit nu wel allemaal gezien.

De eerste 3 innercities waren voor mij een pre-party voor het nieuwe jaar. Eerst naar Innercity, dan uitslapen en je kon oudjaarsdag gaan vieren, daarna meteen door naar het nieuwe jaar.....3 dagen vet naar de kloten gaan.
Innercity was toen nog anders, het had een bepaalde sfeer die nu ver te zoeken is....de dj's die nu geboekt zijn die kunnen vast wel draaien maar zijn al zo vaak geweest....voor vele mensen is het hele idee naar de tyfus.
En wat is er mis met een potje zeiken.......ik ben het met hem eens....

Old Post Oct-09-2003 15:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by New Wave
Der zit haast geen vernieuwinbg meer in, niemand durft meer risico te nemen omdat het alleen maar op de blingbling gaat.
Een muziekliefhebber die hoge verwachting heeft van een feest net zoals Snug, ik en vele andere, die hebben dit nu wel allemaal gezien.

De eerste 3 innercities waren voor mij een pre-party voor het nieuwe jaar. Eerst naar Innercity, dan uitslapen en je kon oudjaarsdag gaan vieren, daarna meteen door naar het nieuwe jaar.....3 dagen vet naar de kloten gaan.
Innercity was toen nog anders, het had een bepaalde sfeer die nu ver te zoeken is....de dj's die nu geboekt zijn die kunnen vast wel draaien maar zijn al zo vaak geweest....voor vele mensen is het hele idee naar de tyfus.
En wat is er mis met een potje zeiken.......ik ben het met hem eens....

tja omdat jij er vanaf de eerste innercity bij bent geweest zal je er idd anders over denken....

maar ik heb het idde dat je bij sommige mensen echt nooit goed kan doen .....zal wel aan mij liggen dan, ik ga het iig flink naar mn zin hebben

Old Post Oct-09-2003 15:57  Netherlands
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:

Ok aangezien snuggle en jij hier beroeps line up afzeikers zijn wil ik wel eens horen wat voor een briljante en vooruitstrevende line up jullie zouden neerzetten als jullie duncan stutterheim zouden heten

Old Post Oct-09-2003 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
de dj's die nu geboekt zijn die kunnen vast wel draaien maar zijn al zo vaak geweest....

Don Diablo heeft nooit op een Innercity gedraaid. Net als Varela. Voorts zijn Varela en Picotto maar enkele keren per jaar In Nederland om te draaien, dus dat slaat van pik op kut.

Verder kan men het nooit goed doen... hebben ze grote namen geboekt, is dat afgezaagd en "makkelijk". Hebben ze een line up met veel onbekende namen, zijn diezelfde lui teleurgesteld omdat ze geen "grote" namen hebben geboekt en vinden ze de organisator gierig.

Old Post Oct-09-2003 16:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Wat een gezeik hier weer

2 jaar terrug liep iedereen te klagen over dat Tiesto en Pvd nooit naar NL kwamen, nu komen ze en is het nog niet goed

Old Post Oct-09-2003 17:09 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: