quote:Originally posted by Jasperovitsj Hij was tamelijk vetjes, moet inderdaad wel flippen zijn op een groot systeem zeg wel, heb mn recording al meerdere malen op repeat gezet. reuzenplaat! + kanshebber trance TOTY voor mij
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
en Danjo & Styles blijven het doen -> Jones & Stephenson - The First Rebirth (Primer Remix) kippenvel *edit* en we gaan maar door -> Alex M.O.R.P.H. - New Harvest (New Club Mix)
quote:Originally posted by TOR en Danjo & Styles blijven het doen -> Jones & Stephenson - The First Rebirth (Primer Remix) kippenvel *edit* en we gaan maar door -> Alex M.O.R.P.H. - New Harvest (New Club Mix) just tuned in dit is een zalige schijf wel kut dat ge in media player maar op 32k kunt luisteren
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs Vincent Gozack Mix) I liked this one
03. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
quote:Originally posted by CygnusX 03. Way Out West - Killa (Orkidea Remix) standaard tranceversie, maar ik kan het ook wel appreciëren.. zal zaterdag wel gedraaid worden. net als dit: 09. Ronski Speed & Sebastian Sand - Sole Survivor (Ronski Speed Mix)
07. Flash Brothers - Faith In Love (John 00 Fleming Remix) ^ kon ik ook erg appreciëren
#10 OMFG, wat een plaat die synths, die melodie.... amai *edit* het ging dus om Acues vs Elitist - Zonderland (8 Wonders Mirage At Dusk Remix) kon gezworen hebben dat het van Mike was
Last edited by TOR on Jul-21-2005 at 19:28
17 U2 - City of Blinding Lights (4 Strings Remix) Die plaat in zen originele versie is op zich al mooi. 05 Grayarea vs Queen - We Will Rock One For The Road (Gabriel & Dresden Remix) vond ik eerder grappig best goeie aflevering vond ik.