Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
e stolt över att ingen lyckades/försökte lura mig iår...går alltid på allt som folk säger kanske e föör lättlurad så dom gett upp
Apr-02-2005 21:57
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by fe_maLe
e stolt över att ingen lyckades/försökte lura mig iår...går alltid på allt som folk säger kanske e föör lättlurad så dom gett upp
Haha du kanske är som min lillesyrra, det är inge kul att försöka lura henne. Hon går på allt
Apr-02-2005 23:15
fe_maLe
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Pjox
Haha du kanske är som min lillesyrra, det är inge kul att försöka lura henne. Hon går på allt
mjoo börjar misstänka att de e så..hehe eller så kanske de bara e lurig taktik från både mej å din syrra att lura alla man e så lättlurad så ingen orkar lura oss mer fast man igentligen inte e de..*rörigt de blev*
Apr-02-2005 23:49
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by fe_maLe
mjoo börjar misstänka att de e så..hehe eller så kanske de bara e lurig taktik från både mej å din syrra att lura alla man e så lättlurad så ingen orkar lura oss mer fast man igentligen inte e de..*rörigt de blev*
Skillnaden är väl att pjox's lillasyster är typ.. 3?
No offence
Apr-03-2005 00:04
fe_maLe
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Jeremy H
No offence
non taken meen sa ju faktiskt det kan va taktik å verka va lättlurad bara:P fast i mitt fall e de nog så att ja e väldigt lättlurad
Originally posted by Jeremy H
No offence
Nee nu har du fattat det där fel Jeremy. Liten är 13 det är mina småbröder som är typ 3 och 4.
Så fe_maLes teori kan facktiskt stämma. Tveksamt i litens fall
Apr-03-2005 10:14
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Haha, jag rotade lite bland gamla skolgrejjer jag har sparat och hittade denna. Det är en berättelse jag skrev nån gång och som jag sen använde ett översättningsprogram för att översätta. Nog sagt, jag vek mig av skratt första gången jag läste det och tycker det fortfarande är lite småroligt.
Apr-03-2005 17:11
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
quote:
I thought me see a sparrow help a späd little squirrel that journey himself up but I avfärdade it
Hehehe
Apr-03-2005 19:46
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Cloudburst
Haha, jag rotade lite bland gamla skolgrejjer jag har sparat och hittade denna. Det är en berättelse jag skrev nån gång och som jag sen använde ett översättningsprogram för att översätta. Nog sagt, jag vek mig av skratt första gången jag läste det och tycker det fortfarande är lite småroligt.