quote:Originally posted by jp je bent zo lief Je bent zo'n poppedopje! quote:Originally posted by Muppy GATVERDAMME WAT EEN SLIJMERDS HIER ZEG!!! Triootje ?
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by New Wave Triootje ? waar? en wanneer?
ik doe het zonder condoom als jij het doorslikt
Jullie mogen mij alleen pijpen nadat ik jullie anaal bewerkt heb.
quote:Originally posted by jp ik doe het zonder condoom als jij het doorslikt wie is jij?
Om maar ff van t oversexte onderwerp af te stappen Ik kom te laat op college door dit forum
___________________ I'll break you, when you fall away I'll kill you!!
Ok college gehad, nu hang ik op school rond en verveel me...
Ik verveel me al de hele dag (zit op stage) straks gelukkig amsterdam en in dan naar ajax
Yawn, ik moet zo NOG gaan werken C'mon 2005 bring me some luck en rap a.u.b. !
quote:Originally posted by Esrem Ok college gehad, nu hang ik op school rond en verveel me... Godzijdank dat er dan zoiets is als TA (ik zit nu op school te wachten voor mijn college Dramatische Principes)
quote:Originally posted by Opti Hey, jij studeert toch aan de HKU? Hoe is de opleiding voor Graphic Design en Illustration? Waarom ga je er niet gewoon een keer langs? Zat menen di eje dingen kunnen uitleggen. Iedereen vind een opleiding anders.