|
http://www.calls.co.il/calls/Singin'_Letter_6.mp3
:זה המברק המזמר 6 בטוח שכבר הזכירו אותו אבל ההודעה הזאת כוללת מיליםםם
!@$זה מוקדש בשבילך חמודה שלי, אני אוהב אותך$!@ והנה זה בא: שלוש שנים שאנחנו ביחד ולדעתי הגיע הזמן שנתחתן ונוליד לנו א-זה בן, חמוד ונחמד וחמוד ונחמד וקטן שלא נהיה לבבבבבבד, וגם נקנה בית שאת תנקי שם את הריצפה ואת השולחן ואת החלונות את החלונות את תנקי את הכל תנקי את הכככככל ובקשר אלי אני אכיר בחורה חדשה צעירה ויפההההההה, ואני ילקק אותה ואנשק אותה ואחבק אותה ואלקק אותה ולזיין אותה ולחבק אותה לזיין! לזיין! לזיין! לזיין! לזיין! אותה ואני אזיין אותה
|