Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Real
Miljaar ...

Achja, KVM naar eerste klasse, daar kan ik eventueel ook nog mee leven.


+1.. Ik had het Lierse echt gegund, maarja ik zal er niet om malen dat Mechelen terug in eerste staat.

Het wordt alvast uitkijken naar de verplaatsing naar Mechelen. Gezien de supportersbanden tussen Genk en Racing Mechelen zal het weer een geladen sfeertje worden Achter De Kazerne..


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jun-08-2007 16:40  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase



Registered: Aug 2003
Location: Desselgem, Belgium

quote:
Originally posted by Progrez
Of bent ge Massenhoven vergeten?


stoer zenne


___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Jun-08-2007 16:40  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Progrez
Ik had het over de supporters. Of bent ge Massenhoven vergeten?


Ik vermoed dat ge het hebt over "rellen" tussen Antwerpensupporters en Bruggesupporters? Kan mij der niet direct iets van herinneren ...

Old Post Jun-08-2007 16:46  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by BZRK
stoer zenne

Woehaha! Omdat ik vraag of hij zich dat verhaal nog kan herinneren. We mogen toch even doorvragen in plaats van altijd over de opstelling van een voetbalploeg te keuvelen?

Elke Brugse supporter met wat kennis van zaken weet wat daar is gebeurd. De modale Antwerpsupporter echter ook. Fcb_fanatic's wens om toch liever Mechelen in eerste te zien deed me daarom onwillekeurig een beetje denken aan een latente angst voor de Antwerpsupporter. Helaas denk ik dat ik het een beetje te ver zoek en aldus onze Limburgse FCB niet bij die BCF-bende mag rekenen.


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jun-08-2007 16:52  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Progrez
Ik had het over de supporters. Of bent ge Massenhoven vergeten?



O wat zijn we bang, zo bang zo bang, zo bang zijn we nog nooit geweest..


Laat zo'n egocentrische opmerkingen nu net de reden zijn waarom vele eersteklasse-supporters de nét niet-ploeg van't stad liever nog eens een jaartje zien gaan sjotten op de parking van eerste klasse


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jun-08-2007 16:56  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

komop man, lierse zat al jaren vanonder te bengelen, twordt maar is tijd da ze degraderen. ze mogen nog blij zijn dat ze de eindronde mochten spelen, vanaf volgend jaar degradeert (en terecht) de 17de terug.
mechelen zou de verdiende winnaar zijn. het is bovendien een antwerpse club, en hun supporters zorgen altijd voor ambiance.

(ik hoop nog altijd op een klein mirakel)


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-08-2007 17:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Gladius
komop man, lierse zat al jaren vanonder te bengelen, twordt maar is tijd da ze degraderen.
mechelen zou de verdiende winnaar zijn, al hoop ik nog op een klein mirakel.


Voetballend zou Mechelen, zeker op basis van de eindronde, de verdiende overwinnaar zijn en alvast een meerwaarde voor eerste klasse. Mits een goed beleid zie ik ze zich de komende jaren dan ook zonder problemen handhaven in eerste, want clubs als Moeskroen, STVV, Lokeren,... gaan vroeg of laat ook de rekening gepresenteerd krijgen voor hun jarenlange wanbeleid...


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jun-08-2007 17:08  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by FenixStyle
O wat zijn we bang, zo bang zo bang, zo bang zijn we nog nooit geweest..


Laat zo'n egocentrische opmerkingen nu net de reden zijn waarom vele eersteklasse-supporters de nét niet-ploeg van't stad liever nog eens een jaartje zien gaan sjotten op de parking van eerste klasse

Ja van een supporterke van familieclub Genk kan ik dat best begrijpen maar laat me even je kennis verrijken; er zijn meer dan genoeg supporters van andere clubs die Antwerp (en Mechelen) in eerste willen zien. Onnodig deze stelling te staven met cijfermateriaal. Wie voldoende kranten en fora leest kan immers die conclusie zelf trekken.

En die opmerking egocentrisch? Omdat ik pols in hoeverre hij op de hoogte is van wat supportersgeschiedenis? Hahaha! Die dag is nefast geweest voor veel supporters van Antwerp. Waarom zou ik daar te koop mee lopen? Zoek eerst in het woordenboek op wat 'egocentrisch' betekent en probeer het dan nog eens te gebruiken.

Veel plezier met de 30 bezoekende supporters van dender volgend jaar!


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jun-08-2007 17:10  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Progrez
die opmerking egocentrisch? Omdat ik pols in hoeverre hij op de hoogte is van wat supportersgeschiedenis? Hahaha! Die dag is nefast geweest voor veel supporters van Antwerp. Waarom zou ik daar te koop mee lopen? Zoek eerst in het woordenboek op wat 'egocentrisch' betekent en probeer het dan nog eens te gebruiken.


Die opmerking kwam bij mij alvast over alsof de supporters van Brugge omwille een voorval van enkele jaren terug, schrik zouden moeten hebben indien Antwerp terug zou stijgen.. (een voorval waar 99% van de supporters trouwens totaal niks mee te maken heeft). Dat valt imo toch wel onder de "Antwarpe is 't stad, de rest is parking"-mentaliteit...

quote:
Originally posted by Progrez
Ja van een supporterke van familieclub Genk kan ik dat best begrijpen maar laat me even je kennis verrijken; er zijn meer dan genoeg supporters van andere clubs die Antwerp (en Mechelen) in eerste willen zien. Onnodig deze stelling te staven met cijfermateriaal. Wie voldoende kranten en fora leest kan immers die conclusie zelf trekken


Mss heb ik me verkeerd uitgedrukt, maar ik zou er zeker niks op tegen hebben moest Antwerp in eerste spelen.. In vergelijking met Moeskroen, Roeselare of Dender met hun paar dozijn supporters... zou de Great Old de competitie zeker wat meer kleur geven.. Maar als ik moet kiezen tussen KVM of Antwerp in eerste, dan kies ik voor KV

En gelieve de term 'familieclub' niet te gebruiken.. Dat is een imago dat het bestuur, in de tijd dat Polleke Heylen nog in Genk zat, de club wou aanmeten.. Maar de supporters zelf walgen ook van die term..


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jun-08-2007 17:31  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Die "Antwarpe is 't stad, de rest is parking" - mentaliteit is hier inderdaad altijd al geweest maar staat wat mij betreft los van het aangehaalde feit. Desalniettemin blijft het een prachtige uitspraak die het Antwerpse gevoel mooi verwoordt.

Helaas zijn de kansen op een confrontatie met Genk sinds gisteren erg gedaald. Menig supporter had met plezier naar het hechte Limburgse clubje willen afzakken om daar pa, ma en de twee kinderen te overtreffen in vocale steun. Nu ziet een ploeg met traditie en supporters zich genoodzaakt om zich tegen beter weten in op te laden voor fanatiekelingen van Virton, Hamme of Waasland.
Gelukkig zitten er nu andere ploegen verveeld met de dertig landbouwers van Dender, allen komende van dorpscafé 'De prijsduif', die hun verplaatsing traditiegetrouw met paard en kar maken.

Geniet ervan.


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jun-08-2007 17:58  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

quote:
Originally posted by Progrez
Gelukkig zitten er nu andere ploegen verveeld met de dertig landbouwers van Dender, allen komende van dorpscafé 'De prijsduif', die hun verplaatsing traditiegetrouw met paard en kar maken.

Geniet ervan.



___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jun-08-2007 18:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Dat Dender en niet Antwerp rechtstreeks gepromoveerd is heeft Antwerp nu wel aan zichzelf te danken hé. Beetje zwak om daar nu zo rancuneus over te doen. Ik vind ook niet dat Dender in eerste thuishoort, maar het is nu eenmaal zo. En zoals het er nu voorstaat zie ik ook liever Mechelen promoveren dan Antwerp, want ik denk dat zij volgend jaar voetballend meer te bieden gaan hebben.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-08-2007 18:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery good chillout track, please id [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlex M.O.R.P.H. - Klangwelt (Clubb mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!