Wel lachen om te lezen dat iedreen al in gedachten bezig is met de volgende editie
Als "Ollander" ga ik me er maar nie mee bemoeien, khoor het wel als jullie iets bedacht hebben
Zodra ik thuis ben , meteen maar ff de filmpjes binnenhalen !!
Jul-11-2006 12:26
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by Devilex
Kheb de filmkes naar een kleinere bestandsgrootte omgezet, ze zijn hier te downloaden:
Thanks, zo kon ik ze makkelijk op Video Google zetten
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
Jul-11-2006 13:00
Den Backer
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Location: East-Flanders, Erpe-Mere
Merci voor de filmkes!!
Jul-11-2006 15:30
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by Push2005
Tss, als iemand van ons dat heeft gedaan dan is dat maar laag. Het is omwille van die dingen dat menno niet wou dat zijn set recorded werd, en hij heeft eig. gelijk ook...
[/SIZE]
Langs ene kant is het natuurlijk niet leuk dat die setjes nu ook op andere plaatsen opduiken.. Maarja anderzijds, als op een forum waar iedereen op kan zonder in te loggen, zoiets wordt gepost, tja dan valt het wel te verwachten dat vroeg of laat die sets ook ergens anders opduiken... Bij een volgende gelegenheid mss best aan deze risico's denken en bijv. de link enkel op aanvraag doorsturen via pm...
Jul-11-2006 16:00
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Da doe ni uit é, da lekt toch uit dan die set.
Jul-11-2006 16:10
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
Ik snap niet waarom sommigen zich zo druk maken om het "lekken" van die livesets. Tis niet alsof ze er geld mee verdienen of dat de set nog uitkomt op CD Als Jonas het erg zou vinden, dan had hij het niet toegelaten. Zie het als gratis promotie, voor Jonas en voor Beta
Jul-11-2006 16:32
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: Leuven, Westmalle
ik snap echt nie wrom da die sets nie zoude moge uitlekke.
as kik erges zo'n setje ontdek gelijk da van jonas van een paar trance addicts aan den andere kant van de wereld, kzou dolgelukkig zen.
waarom da geluk dan nie gunnen aan andere trance liefhebbers. gullie wilt het precies echt wel mega exclusief houden.
Jul-11-2006 20:29
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Mij maakt het ni veel uit, ik vind het alleen grappig omdat het Tiestoinmix is die het topic heeft gestart De man die een legendarisch topic maakte over zijn woede vanwege het feit dat er mensen tijdens een Tiesto-set filmpjes hadden gemaakt en die niet meteen geshared hadden...