GVD ik ben gewoon voor niks om half 7 opgestaan....
Blijken er roosterwijzigingen te zijn. Kom je voor je enige 4 uurtjes les op school...zijn de lessen naar de maandag gezet. Niks geen mededeling op het intranet of de mail....
Kan ik iig weer verder met mijn weekend...mafkezen...hogeschool...begin er niet aan!! (had ik dat 5 jaar geleden maar geweten)
Feb-22-2005 07:39
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by magrec
GVD ik ben gewoon voor niks om half 7 opgestaan....
Blijken er roosterwijzigingen te zijn. Kom je voor je enige 4 uurtjes les op school...zijn de lessen naar de maandag gezet. Niks geen mededeling op het intranet of de mail....
Kan ik iig weer verder met mijn weekend...mafkezen...hogeschool...begin er niet aan!! (had ik dat 5 jaar geleden maar geweten)
Gewoon werk zoeken ouwe
Het kost wel je sociale leven maar je weet precies waar ej aan toe bent
Feb-22-2005 14:13
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Gewoon werk zoeken ouwe
Het kost wel je sociale leven maar je weet precies waar ej aan toe bent
haha ik ga nog niet (full time) werken op me 21e hoor
Feb-22-2005 16:51
Ezzzzzzy
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Idd je kan je hele leven nog werken, ik ben op 21e begonnen met hbo waarom niet. Je kan je hele leven nog doorbrengen op je werk .
Er valt te leven met roosterwijzigingen, werk is erger
Feb-23-2005 09:17
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Ik snap bepaalde mensen echt niet af en toe. Denk je dat je iets goed hebt gedaan cq. een gezellige avond gehad, heb je toch blijkbaar iets verkeerds gezegd/gedaan en wordt je opeens compleet genegeerd. Vage shit. Ik zou diegene er graag over willen berichten, maar straks zie ik weer dingen die er eigenlijk niet zijn, en dan veroorzaak ik problemen die er in de eerste instantie ook niet waren.
Feb-23-2005 19:15
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Feb-23-2005 19:19
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
^Zat r op te wachten. Heh, laat mij toch ook even zeiken en zeuren....
Vind ik niet aardig van je!
Feb-23-2005 19:53
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
In het Brabantse Son zijn een aantal klanten vanmorgen in de IKEA slaags met elkaar geraakt vanwege een aanbieding. De bezoekers vonden het nodig om met elkaar te vechten om een garderobekast die voor een vriendelijk prijsje te koop was. Elke woensdag is het een ware stormloop bij de vestiging, in het kader van Woonsdag.
Alle wegen naar de Zweedse woonwinkel zaten compleet verstopt en vijftig man personeel moest ingezet worden. Dit voor met name de afgeprijsde garderobekast, waar een ware run op ontstond. De eerste klanten stonden 's ochtends al om half acht voor de deur, terwijl de kassa's pas om tien uur open gingen.
Losers
Feb-23-2005 20:00
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by nwopper
^Zat r op te wachten. Heh, laat mij toch ook even zeiken en zeuren....