|
Als het dan TOCH over de Mac gaat wil ik ff zeggen dat de McDrive echt een domper is. Hoe vaak hoor ik niet dat een klant ontevreden is door de luidsprekers, tsssss. En dan komen ze OOK nog eens veel op de zondag, wanneer het gestres gestres en nog eens gestres is.
Gelukkig ben ik als 'McnOOb' nog niet al te veel aangesproken door mijn baas. En de eerste dag (gisteren) was zelfs een succes voor mij. Zo heb ik voor het Mcnuggets/McChicken/Kroket-station al een 8.4 gescoord!
Overigens, de TA-wereldreis was een succes. Eindelijk punten behaald met mijn laatste song, ff bijkletsen met Mr Mystery en nog lol gehad met een paar duitsers, haha!
Maar eh... Mag ik NU weer terug? (Magik, sta me bij )

|