Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Op basis van de laatste maanden is Mechelen echt wel de ploeg die het meeste thuishoort in eerste. Een hechte ploeg, veel werklust en ook genoeg techniek, en daarbij ook een groot en enthousiast publiek om hen te steunen. Ik zie ze volgend jaar zeker in de middenmoot meedraaien


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-10-2007 19:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Real
Vergeet niet dat Portugal - België voor beloften momenteel bezig is op Canvas. Het staat 10 minuten voor rust nog steeds 0-0.

En België moet zeker niet onderdoen voor Portugal, in tegendeel! Met wat meer geluk in de afwerking staat België al 3-0 voor...

En het is de eerste keer dat ik Mirallas live bezig zie, maar ik ben aangenaam verrast. Snel, technisch sterk, goeie pass en inzicht en een flitsende actie in de benen. Zeker een man voor de toekomst!

En Vandenborre is ook goed bezig moet ik zeggen


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-10-2007 19:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

quote:
Originally posted by Config
jaja.. en zo gaat Mechelen naar eerste.. wel jammer voor Lierse, maar eerlijk toegegeven hebben ze toch iets te weinig getoond in de eindronde.. Kortrijk en Antwerp zijn gewogen en toch wel te licht bevonden..


(eerst en vooral: ik wil niet weer de anti-confag-strijd aangaan, ik moet het gewoon kwijt!)

sorry manneke, maar hebt gij alle matchen van de eindronde gezien? ik denk het ni, zelfs niet één waarschijnlijk. waarom doet ge dan toch zo alsof ge er alles van weet?

echt veel ken ik niet van voetbal maar door mijn schoolverleden in mechelen heb ik een kleine band met de malinwa, en toch heb ik een wedstrijd antwerp-mechelen gezien waarin antwerp zeer overwegend sterker was dan mechelen. als toen één van die ontelbare kansen een goal had geweest, had uw uitleg er waarschijnlijk helemaal anders uitgezien.

ik heb ook een match van lierse gezien en die trokken op NIKS!

uw conclusie trekt dus op de ballen.

Old Post Jun-10-2007 20:01  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia


___________________

Old Post Jun-10-2007 20:05  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by christina
echt veel ken ik niet van voetbal maar door mijn schoolverleden in mechelen heb ik een kleine band met de malinwa, en toch heb ik een wedstrijd antwerp-mechelen gezien waarin antwerp zeer overwegend sterker was dan mechelen. als toen één van die ontelbare kansen een goal had geweest, had uw uitleg er waarschijnlijk helemaal anders uitgezien.

ik heb ook een match van lierse gezien en die trokken op NIKS!


voetbal is meer dan goed voetbal brengen en kansen creeeren, afwerking is een even belangrijk onderdeel.

Antwerp heeft een goede ploeg, maar ze hebben het net als in de competitie op de belangrijke momenten laten afweten. Mechelen is eerste en is dus de verdiende winnaar en gaat verdiend naar eerste

Last edited by FCB_Fanatic on Jun-10-2007 at 20:40

Old Post Jun-10-2007 20:26  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
voetbal is meer dan goed voetbal brengen en kansen creeeren, afwerking is een even belangrijk onderdeel. Antwerp heeft een goede ploeg, maar ze hebben het net als in de competitie op de belangrijke momenten laten afweten. Mechelen is eerste en is dus de verdiende winnaar en gaat verdiend naar eerste


da gaat helemaal niet over mijn post?
heb ik ergens gezegd da mechelen onverdiend winnaar is?

Old Post Jun-10-2007 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Config plaatst Lierse op dezelfde hoogte als Antwerp en Kortrijk, dus wat is nu juist het probleem? Alle drie zijn ze inderdaad te licht bevonden, je kan toch niet anders besluiten?


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-10-2007 20:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by christina
da gaat helemaal niet over mijn post?
heb ik ergens gezegd da mechelen onverdiend winnaar is?


toch wel

het feit dat Antwerp thuis beter was tegen Mechelen heeft hen geen punten opgeleverd. Enkel beter zijn is niet voldoende, dat moet zich ook in goals vertalen. Uiteindelijk zal niemand zich meer herinneren dat Antwerp toen beter was, enkel die 0-0 telt

(maar goed, ik zal mijn post een beetje aanpassen )

Old Post Jun-10-2007 20:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

onze Jonge Duivels blijven steken om 0-0, goede match en ni moeten onderliggen. Genoeg kansen gehad maar net niet genoeg om goed af te werken. Al bij al is een gelijk spel toch verdiend al had ik ze liever zien winnen, maja wie ni

Er is mss toch nog een toekomst voor onze belgen

Old Post Jun-10-2007 20:44  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by lievez
Er is mss toch nog een toekomst voor onze belgen


Jammer dat er niet gescoord werd. Deze ploeg is echt wel sterk.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-10-2007 20:46  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

De helft van de aanvallers is geblesseerd, dus de Belgen hadden maar een fractie van hun scorend potentieel.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-10-2007 20:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Config plaatst Lierse op dezelfde hoogte als Antwerp en Kortrijk, dus wat is nu juist het probleem? Alle drie zijn ze inderdaad te licht bevonden, je kan toch niet anders besluiten?


tis een samenraapsel van allemaal andere posts om te laten uitschijnen dat hij er alles van weet.

maar dat is het niet! bijvoorbeeld:

"wel jammer voor Lierse, maar eerlijk toegegeven hebben ze toch iets te weinig getoond in de eindronde.. "

1. zelfs het kleinste kind wist op voorhand dat lierse de eindronde niet zou winnen en dat het ofwel mechelen ofwel antwerp zou worden (ze bengelden niet voor niks zo lang wanhopig aan het achterste eindje van eerste klasse)

2. lierse suckt ALTIJD pakt 4 matchen op 5, eindronde of ni (de eindronde was eigenlijk zelfs nog vrij goed voor hun doen!)

Old Post Jun-10-2007 20:51  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackrave track from mayday raving society 1994 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiley & Durrant feat. Gina Dootson - "Magnificant Love" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:15.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!