ligt msn plat of ligt het aan mijn pc?
___________________ Ask and you shall receive.
MSN bolt perfect
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
Hier MSN ok ... denk ik lijst met on-line mensen is wel plots terugvallen tot 5...
quote:Originally posted by Kelly* Hier MSN ok ... denk ik lijst met on-line mensen is wel plots terugvallen tot 5... aaah dan ligt het aan de servers oef
Censuur op een forum? Krijg ik wat uitleg of doen we alsof er niets gebeurd is?
quote:Originally posted by X-Tune Censuur op een forum? Krijg ik wat uitleg of doen we alsof er niets gebeurd is? Check uw pm
quote:Originally posted by CygnusX Check uw pm Niets ontvangen, stuur eens opnieuw!
quote:Originally posted by X-Tune Niets ontvangen, stuur eens opnieuw! Ok
quote:Originally posted by CygnusX Ok Ontvangen, maar ik had wel meer verwacht dan enkel de zin: Hoi Ik heb jouw en FredNova's laatste posts in de DJ Contest-thread verwijderd, op Fred's aanvraag. groeten, Benny Dat had ik ondertussen wel gemerkt. Kan je hierbij mijn posts terugzetten op X-Tune's aanvraag?
Gelieve op pm's te antwoorden via pm, niet door ze hier te posten. quote:Originally posted by X-Tune Kan je hierbij mijn posts terugzetten op X-Tune's aanvraag? Nee.
quote:Originally posted by CygnusX Gelieve op pm's te antwoorden via pm, niet door ze hier te posten. Als niemand het mag lezen kan je de post toch nog altijd wissen?
Last edited by X-Tune on May-06-2005 at 13:26
quote:Originally posted by CygnusX Gelieve op pm's te antwoorden via pm, niet door ze hier te posten. Nee. Da s duidelijke taal cygnus Keep up the good work