חחח דוגרי , כל מקום אני רואה צועקים עליו , מסכן הבן אדם , חלאס :d
___________________
Mar-26-2004 14:40
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
הכל נסגררררר.... שכחנו הכל...
Last edited by Shahar on Mar-26-2004 at 14:52
Mar-26-2004 14:46
VelenZ
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: sda hamed
דיי שחר , אל תתחיל עכשיו שוב , כרגע אמרת שהכל נגמר אז למה סתם לבוא בכאילו איום להראות שאתה יכול להוריד אותו וכל זה.
אתה אומר זה נגמר אז זה נגמר , אל תפתח את זה מחדש סתם.
___________________
Mar-26-2004 14:52
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by VelenZ
דיי שחר , על תתחיל עכשיו שוב , כרגע אמרת שהכל נגמר אז למה סתם לבוא בכאילו איום להראות שאתה יכול להוריד אותו וכל זה.
אתה אומר זה נגמר אז זה נגמר , אל תפתח את זה מחדש סתם.
צודק..
ד"א בדקת תאתרים שנתתי לך?
Mar-26-2004 14:53
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי
ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי...
בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$%
___________________
.
Mar-26-2004 14:55
VelenZ
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: sda hamed
quote:
Originally posted by Shahar
צודק..
ד"א בדקת תאתרים שנתתי לך?
כן אחי , תודה רבה
___________________
Mar-26-2004 14:55
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אתם לא תתחילו להרגע יהיה לכם עסק איתי
ואתם לא רוצים להרגיש את נחת זרועי...
בלבלות לפנים יהיה לכם!!#$!@%#$%
פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה
דבר איתי בהזדמנות
ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור
Mar-26-2004 14:56
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
Mar-26-2004 15:02
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Shahar
פעם התערבנו שנעשה הורדת ידיים ושכחנו מזה
דבר איתי בהזדמנות
ותציץ בטרד על החומוס אולי תוכל לעזור
בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים...
לא איתך ולא עם אף אחד
מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך
ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה?
אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות?
___________________
.
Mar-26-2004 15:02
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בתור התחלה לא התערבתי איתך אף פעם על הורדת ידיים...
לא איתך ולא עם אף אחד
מכאן נובע שגם לא שכחתי מזה כי בכלל לא התערבתי איתך
ולמה לדבר על זה? כדי שתעשה איתי הורדות ידיים ומה?
אם אני ינצח אתה תגיד טוב ואם אתה תנצח אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות?
לא
פעם שהתווכחנו על המכון התערבת איתי(אולי מישהו אחר) ופתאום נזכרתי
Mar-26-2004 15:05
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יוכל להוסיף לך עוד פעם גבר בתעודת זהות?
זה אחושרמוטה ישן אחי
Mar-26-2004 15:06
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
חחחחחחחח הרגע שמתי לב שהחזרת תחתימה של שבי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח