Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

En dat is niet onterecht doen alsof je er alles van weet?



Wees eerlijk, als iemand anders die post had gemaakt dan had er geen haan naar gekraaid


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-10-2007 20:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil



Registered: Sep 2004
Location: Tremelo, Belgium

't zit erop, spijtig maar het zat er wel aan te komen. Er zijn immers genoeg fouten gemaakt het laatste jaar. Ik had er nog hoop op toen KV achterstond maar uiteindelijk was het allemaal een maat voor niets

Nu onmiddellijk bouwen aan een ploeg voor volgend jaar, hopelijk blijven Bob en Snellie.

Old Post Jun-10-2007 20:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
toch wel

het feit dat Antwerp thuis beter was tegen Mechelen heeft hen geen punten opgeleverd. Enkel beter zijn is niet voldoende, dat moet zich ook in goals vertalen. Uiteindelijk zal niemand zich meer herinneren dat Antwerp toen beter was, enkel die 0-0 telt


da weet ik ook wel, maar daar ging het ni over. "kortrijk en antwerpen zijn gewogen en te licht bevonden" --> kortrijk heeft er zo goed als niks van gebakken, maar antwerp had een paar hele sterke matchen en hun kwaliteit lag beduidend hoger. ze kunnen dus toch niet zomaar over dezelfde kam geschoren worden alsof ze gelijk zijn aan elkaar?

Old Post Jun-10-2007 20:58  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil



Registered: Sep 2004
Location: Tremelo, Belgium

quote:
Originally posted by christina
da weet ik ook wel, maar daar ging het ni over. "kortrijk en antwerpen zijn gewogen en te licht bevonden" --> kortrijk heeft er zo goed als niks van gebakken, maar antwerp had een paar hele sterke matchen en hun kwaliteit lag beduidend hoger. ze kunnen dus toch niet zomaar over dezelfde kam geschoren worden alsof ze gelijk zijn aan elkaar?


Antwerp heeft een keertje tegen Lierse gewonnen of wat? Antwerp stelde toch eigenlijk net zoals in de laatste maanden van de competitie volledig teleur? Veel te afhankelijk van Campbell als je het mij vraagt.

Old Post Jun-10-2007 20:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wees eerlijk, als iemand anders die post had gemaakt dan had er geen haan naar gekraaid


zijt ge weer daar met die voorspelbare standaard reply? om dit te vermijden had ik die eerste zin er nog bijgezet.

het is hier een discussieforum he, ik ben het niet eens met hem en mag dat toch uiten? gij schiet altijd in de verdediging voor config bij het minst dat er één post tegen hem wordt gemaakt, ongeacht de inhoud ervan.

Old Post Jun-10-2007 21:01  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!



Registered: Feb 2004
Location: Meerhout

Laat ons gewoon collectief besluiten dat die Mirallas een ster in wording is.


___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jun-10-2007 21:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

i smell utter bs

goe wi real


___________________

Old Post Jun-10-2007 21:02  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina
**********



Registered: Jan 2006
Location:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Antwerp heeft een keertje tegen Lierse gewonnen of wat? Antwerp stelde toch eigenlijk net zoals in de laatste maanden van de competitie volledig teleur? Veel te afhankelijk van Campbell als je het mij vraagt.


ik vond de laatste maanden van de competitie ook maar weinig soeps, maar wat ik gezien heb van de eindronde was toch al een pak beter en zelfverzekerder. er zat kwaliteit in hun voetbal, wat niet echt te zeggen valt over de laatste maanden in de competitie.

Old Post Jun-10-2007 21:03  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Bwah, Antwerp is tot op een 3-tal punten van Dender gekomen, heeft het dan compleet laten afweten en is helemaal teruggezakt. Kortrijk was slecht begonnen en is in de tweede seizoenshelft aan een sterke remonte begonnen die hen uiteindelijk voorbij Antwerp in het klassement heeft gebracht. Dus over het hele seizoen gezien waren ze echt niet zoveel slechter dan Antwerp. Als je de eindronde bekijkt lag het niveau van Kortrijk inderdaad een stuk lager dan dat van de andere ploegen, maar dat lag vooral aan het feit dat de helft van hun kern geblesseerd of geschorst was, terwijl Antwerp toch bijna op volle sterkte kon spelen. Dus al bij al lijkt het me fair dat beide ploegen op voetballend gebied toch over dezelfde kam geschoren worden hoor


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jun-10-2007 21:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

quote:
Originally posted by Real
Laat ons gewoon collectief besluiten dat die Mirallas een ster in wording is.


idd, spijtig da Dembele ni naast hem stond of nen andere die em erin kan prikke.

Old Post Jun-10-2007 21:11  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

Erg bemoedigende match van de -21, nadat de -17 het een aantal maand geleden (met uitblinker Hazard) ook al goed deden.

Je kan alleen maar concluderen dat er wel degelijk talent is bij de Belgische beloften en jongeren, en dat de generatie ervoor armoe troef is. Bij de ploeg die nu op het veld stond, waren dan nog eens namen als Kompany, Dembele, Defour,... afwezig. Toch wel namen met heel wat potentieel en met hen erbij zouden ze nog een grotere kans gehad hebben om te winnen. Het maakt ook de toestand onder VDE des te schrijnender

Old Post Jun-10-2007 21:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

HAHA.

Ik had eerlijkgezegd geen reply van jou verwacht Christina..

Een hele tijd zeiken op Club toen ik zei dat er wel degelijk kwaliteit in de groep zat maar de resultaten uitbleven.. en kijk nu.. Antwerp blijft in 2de en opeens komen ze met dezelfde 'excuses' af.. Lame toch dat je me om dezelfde reden een dikke maand geleden wat zit uit te lachen?

En nee, ik vond Antwerp niet de slechtste ploeg in de eindronde, en nee ik vond Lierse ook niet beter dan Antwerp. Maar Mechelen heeft me het hardst overtuigd.. Afhankelijk van 1 match kunt ge niet oordelen. Dan had Club de beker verloren op basis van de heenwedstrijd in de halve finale van de beker.. maar kijk, Club Brugge wint de Beker van België.

Ik vind het gewoon ENORM jammer dat ge WEERAL ergens over moet beginnen..

Ik ga er echter woorden meer aan vuil maken. IK ben geen haatvol persoon.


En proficiat voor de sterke match van de Belgen.. als je dat zo ziet zijn er wel degelijk nog redenen om te geloven dat het ooit terug beter wordt met onze Rode Duivels..


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jun-10-2007 21:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this wonderful song! [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOSTR - ABC [2014]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!