|
| quote: | Originally posted by mahwang
Ik heb gielen toch regelmatig op feesten gezien en op cd's gehoord. ik denk daarom dat k best in staat ben een oordeel over hem te geven. Afkraken is idd makkelijk maar dat zou ik niet doen omdat anderen dat vinden. Gielen is gewoon een matige dj tov Tiësto, Sister Bliss, Junkie XL, Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Laidback Luke, Marcella, Sander Kleinenberg, Sasha & John Digweed en buiten dat om past hij qua stijl er ook helemaal niet tussen. veels te commercieel, das op zich prima maar dan verwacht ik hem op feesten als Trance Energy ed. |
Moah,hij was vannacht in XL niet echt commercieel bezig,heb platen gehoord die ik nog niet eerder gehoord had.
Hoe Gielen draaid is erg afhankelijk van zijn publiek,als er een zooitje hee hoo staan te roepen weet ie dat ie commercieel moet en zoals vannacht werd er gewoon stampend gebeukt omdat de crowd voor de muziek kwam.
Dan gaat ie zelf overigens ook lekker uit zn dak en issie een leuke dj om mee te maken.
Gielen in een club is een andere gielen als op een groot feest oid,t was een zeer vet feestje vannacht om XL weer thuis te onthalen,van mij mochten de deuren op slot gegooid worden,niemand eruit en niemand erin en dan een weekie doorhalen met zn allen
WHOEJ!