Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hoeveel kaarten zijn er verkocht? 40.000? dan zin er denk ik 39.996 opgekocht door TMF en 538..voor de leuke prijsvraagjes ..en die andere 4: magrec, me b/f en 2 maatjes van m! ha! gezellig nepfeestje eigenlijk wel...lol...ben blij dat ik ID&T tenminste wat geld kan aftroggelen...(personeelskosten haha)
ik heb ook nog een kaartje gekocht
denk dat mn eerste grote ID&T feest was, en vond het toch wel een vet feest. Rank 1 was geil en Marco V's GODD was toen ook best te pruimen.
Erg gaaf feest
Nov-11-2004 19:20
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Sensation 2001 was mijn slechtste feest ooit! tering wat was dat een bout feest zeg!
Nov-11-2004 19:52
Vertigo
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2004
Ik vond Sensation White 2003 echt enorm mooi kwa muziek, ook al was ik er zelf niet. Ik zat er over te twijfelen om dit jaar te gaan... maar die keuze is blijkbaar al voor me gemaakt. Hoeveel is 1 kaartje?
Nov-11-2004 19:56
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Sensation 2001 was mijn slechtste feest ooit! tering wat was dat een bout feest zeg!
!agree
Nov-11-2004 19:58
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Sensation White 2003 was wel gaaf. Ferry Corsten en Armin draaiden goede sets en ik was dus blij. Vond Marco V. ook wel goed.
Sensation Black 2003 was ook wel leuk, eigenlijk. Vond die Japanner erg goed (Ken Ishii???) en Kai Tracid ook wel. Stom dat iedereen achteraf gaat zitten zaniken 'Kai Tracid was de verkeerde man met de verkeerde muziek op het verkeerde feest'. Het probleem was niet dat hij slecht draaide, laat staan slechte muziek. Maar als je tussen Dana en Darkraver instaat die allemaal hardstyle, jumpstyle en oldschool rave draaien....tsjah....
Sensation Black 2004 was goed om een persoon: Yoji Biomehanika. Achteraf ging iedereen zeiken dat DJ Promo de beste was, omdat het nu weer helemaal de trend is om hardcore helemaal de shit te vinden, maar Yoji was eigenlijk veel beter, nog beter: de beste van de avond.
Nov-12-2004 12:21
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ken Ishii was dat ja (kan ik me nog wel herinneren al ben ik er zelf niet geweest). Die man komt wel nog wat beter tot zijn recht in een kleinere zaal, though.