|
jo den e riktigt het..precis som förra året...me calle cox,sis bliss,morillo,van buuren, sanchez, digweed,grooverider,corsten, adam f
helt klart grymt...50pund visst men får resan fortf under 3000...
+ 14 timmar å inte mellan 11-23 som mystery..lite störande faktiskt.
hmz...
men fick nyss besked av han som jag skulle till GG me..han kan inte så nu blire nog holland igen iaf.....
___________________
|