Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Klart vi ska ha ett stort TA-meeting!
Jag ämnar ha en förfest hos mig om inget annat mysko dyker upp och ni är alla mer än välkomna att titta förbi

Det låter fin fint de Dock av egen erfarenhet så dyker bara hälften upp av dom som säger dom ska komma när TAs ska ses

Men jag kommer gärna och mixar hela förfesten Jag kan å vill

Old Post Sep-04-2003 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det låter fin fint de Dock av egen erfarenhet så dyker bara hälften upp av dom som säger dom ska komma när TAs ska ses

Kanske lika bra det för min lägenhet är bara en 2:a på 49 kvadrat.

quote:

Men jag kommer gärna och mixar hela förfesten Jag kan å vill

Hehe, du är mer än välkomen men du får tyvärr slåss med alla de andra som brukar bosättasig bakom mina skivpselare så fort dom kommer hem till mig.

http://www.di.fm

Old Post Sep-04-2003 13:08 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

The Lab™ surprise 2 DJ to be announced this week!
Another great name has been added to the line-up for The Lab™ this week, and we're very happy to be announcing him shortly.

One of executive promotor, Bastiaan Flink's favourite DJs of all times, the new DJ adds a unique flow of trance to the special stage of The Lab™.

Bastiaan commented: "I finished college when this guy was releasing one great record after another, and I spent many hours listening to his music back then. It's an amazing feeling to see him on one of our stages next month!"

The Lounge Lab™ crew has one more DJ up their sleeve for The Lab™, so check out our site for continuous updates.

fan va länge man måste vänta då

Old Post Sep-04-2003 15:18 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Börjar bli en smula otåligt nu tycker jag..

Old Post Sep-04-2003 16:54  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hum har det blivit nån ordning på linan nu lr??? tyckte det lät som dom lova väldigt mkt för några månader sen??
marco v ,flemming hur ser resten ut?? ere bara psy sen lr??

fråga 2..när var det nu igen okt?

nån från örebrotrakten som ska ner så man kanske kan slå ihop d..

Old Post Sep-04-2003 17:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cow
Senior tranceaddict

varför ska dom dra ut på nåt sånt här? en massa ledtrådar o grajs för att några dagar senar eberätta vem det är.. varför inte berätta på direkten?

Old Post Sep-04-2003 17:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Cow Click here to Send Cow a Private Message Add Cow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Amnezia
hum har det blivit nån ordning på linan nu lr??? tyckte det lät som dom lova väldigt mkt för några månader sen??
marco v ,flemming hur ser resten ut?? ere bara psy sen lr??

fråga 2..när var det nu igen okt?

nån från örebrotrakten som ska ner så man kanske kan slå ihop d..

jag o två kompisar ska ner, har inte riktigt löst hur vi ska komma ner än så vi e gärna med på lite samåkning

e den 11 oktober, marco v, digweed pluss massa fler! kolla http://www.loungelab.se/tla/ så kan du se hela linupen... har du inte sett posterna på stan?

Old Post Sep-04-2003 20:49  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

quote:
Originally posted by St_Andrew
jag o två kompisar ska ner, har inte riktigt löst hur vi ska komma ner än så vi e gärna med på lite samåkning

e den 11 oktober, marco v, digweed pluss massa fler! kolla http://www.loungelab.se/tla/ så kan du se hela linupen... har du inte sett posterna på stan?

aha okej...inte 100 än om jag ska ner men då vet man att det e fler härifrån..

poster på stan??hum näe var sitter dom???

Old Post Sep-05-2003 17:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Klart vi ska ha ett stort TA-meeting!
Jag ämnar ha en förfest hos mig om inget annat mysko dyker upp och ni är alla mer än välkomna att titta förbi

låter bra det
Jag har verkligen lust att gå på det här... Hoppas man får med sej en kompis och att han får låna sina föräldrars bil då Inge vidare att åka själv liksom :/

Någon som ska förbi varberg ner mot malmö, och har en extra plats i sin bil ?

Fråga: Om det här kommer vara den "Largest Indoor event in the history of sweden" menar dom då att det kommer vara mest folk på ett event eller ?, alltså, över 10 tusen pers, eftersom globen brukar ta så många på sina konsärer ?

KESO!

Old Post Sep-08-2003 09:52  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Powell
låter bra det
Jag har verkligen lust att gå på det här... Hoppas man får med sej en kompis och att han får låna sina föräldrars bil då Inge vidare att åka själv liksom :/

Någon som ska förbi varberg ner mot malmö, och har en extra plats i sin bil ?

Fråga: Om det här kommer vara den "Largest Indoor event in the history of sweden" menar dom då att det kommer vara mest folk på ett event eller ?, alltså, över 10 tusen pers, eftersom globen brukar ta så många på sina konsärer ?
'

largest indoor dance event

Måste köpa biljett snart känner jag

Old Post Sep-08-2003 10:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by Powell

Dom menar nog att det är det största evenemanget med eletronisk dansmusik i Sverige hittills. Oavsett hur många som sedan verkligen dyker upp. Personligen har jag svårt att se var 10 000 pers skulle komma ifrån.

http://www.di.fm

Old Post Sep-08-2003 10:39 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
'

largest indoor dance event

Måste köpa biljett snart känner jag

jaaaså, då är jag med

KESO!

Old Post Sep-08-2003 11:07  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOn more nice tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAccessive Rhythm - "Activate" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:59.

Forum Rules: