Originally posted by Shahar
והשוטר ההומו ההוא שנכנס כל פעם שאומרים איזה מילה בדירה הכי הרג אותי!!!
"מה קרה מה קרה ?!?!"
חחחחחחח כן....
ועכשיו נזכרתי שהם הציעו לו קפה...
אז אלפסי עושה:
"?לא אני כבר לא שותה קפה... אני עכשיו מתנקה... הייתם מאמינים לי"
"מעכשיו אני שותה רק תה צמחים בלי סוכר"
חחחחחח
___________________
Jul-10-2003 10:04
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Rising
וואלה כן... לי ירדו דמעות...
ראסמי היה קטע נוגע
חחחחחח איזה קטלה שאול הביא לאודי....
"שאול באתי לעבור פה על כמה ניירות"
"על כמה נירות או על כמה בחורות?"
Last edited by Shahar on Jul-10-2003 at 12:12
Jul-10-2003 11:58
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
בחיים שלי לא חשבתי שכל כך הרבה בנים רואים את הזבל הזה