reveal
gaby
steve
mind
aendy
lazlo
sipo
mjz
verminator
___________________
http://www.advantico.se
Last edited by JayBee on Dec-11-2003 at 14:00
Dec-10-2003 23:58
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee
SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB önskar härmed meddela:
The cruise minibuss avgår imorgonbitti från Malmö med mig
Sipo som chaufför, på den långa färden till himmelriket (läs: cruise) stannar vi i
* Lund för upphämtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* Hässleholm för upphämtande av ett stycke Mjz
* Växjö två stycke medpassagarare
3'e gången gillt för min del. Ni vet nu vem som äger buffén även denna resan
Dec-11-2003 00:22
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB önskar härmed meddela:
quote:
Originally posted by sipowitz
The cruise minibuss avgår imorgonbitti från Malmö med mig
Sipo som chaufför, på den långa färden till himmelriket (läs: cruise) stannar vi i
* Lund för upphämtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* Hässleholm för upphämtande av ett stycke Mjz
* Växjö två stycke medpassagarare
3'e gången gillt för min del. Ni vet nu vem som äger buffén även denna resan
Vad är det för nissar som ska med från Växjö? Hur som helst...
Behöver man passet??? minns inte hur det var på valborgkryssen...
hmmmmmmmm... ville ju också ha åkt med :/
tänkte ju ha åkt med iår eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar då nee.. heh
aja.. näääästa år kanske jag hänger med o röjer runt.. fast då e det la säkert inget om jag fixar fram stålar
Dec-11-2003 06:53
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Re: Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB önskar härmed meddela:
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vad är det för nissar som ska med från Växjö? Hur som helst...
Behöver man passet??? minns inte hur det var på valborgkryssen...
He he... nej inge pass men har du inge leg så kan du ju ta med det
quote:
Originally posted by dbl
hmmmmmmmm... ville ju också ha åkt med :/
tänkte ju ha åkt med iår eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar då nee.. heh
aja.. näääästa år kanske jag hänger med o röjer runt.. fast då e det la säkert inget om jag fixar fram stålar
Tyvärr hör man dig säga det allt för ofta... när ska du ta tag i din karriär som bankrånare ???
Originally posted by verminator
BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!!
Stockholm , here we come!!!
Festa för mig med vermi din lilla technogalning
Dec-11-2003 08:59
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by reveal
hahahah, så jävla rätt
jag har själv svårt för house
Buuuuuuu!!! *me love house*
Ni kommer ÄLSKA house snart .... bara ni ger det en chans så kommer ni inte vilja vara ifrån det! *om inte så piskar jag er till huslovers!!! *
Bara några timmar kvar!!!!! Usch dra direkt från jobbet till båten ... men redbull ger en vingar så det är lugnt
Dec-11-2003 13:29
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by Gaby
men redbull ger en vingar så det är lugnt
När ska folk lära sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du är rädd för att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe går lika bra). Om man vill få energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande...
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Dec-11-2003 13:36
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
quote:
Originally posted by Aendy
När ska folk lära sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du är rädd för att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe går lika bra). Om man vill få energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande...
jag vill inte somna.--
Dec-11-2003 13:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
House i all ära men det finns så mycke olika house så de e galet... Dalls superstars tex. lirade mycket trevlig house på SMC... upliftinghouse kallar dom det visst...
Har själv vart inne mycke i house svängen med garage, speed garage, vanlig poppig house, hard house...