Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

Min lilla lista:

reveal
gaby
steve
mind
aendy
lazlo
sipo
mjz
verminator

Last edited by JayBee on Dec-11-2003 at 14:00

Old Post Dec-10-2003 23:58  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB önskar härmed meddela:

The cruise minibuss avgår imorgonbitti från Malmö med mig
Sipo som chaufför, på den långa färden till himmelriket (läs: cruise) stannar vi i

* Lund för upphämtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* Hässleholm för upphämtande av ett stycke Mjz
* Växjö två stycke medpassagarare

3'e gången gillt för min del. Ni vet nu vem som äger buffén även denna resan

Old Post Dec-11-2003 00:22  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB önskar härmed meddela:

quote:
Originally posted by sipowitz
The cruise minibuss avgår imorgonbitti från Malmö med mig
Sipo som chaufför, på den långa färden till himmelriket (läs: cruise) stannar vi i

* Lund för upphämtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* Hässleholm för upphämtande av ett stycke Mjz
* Växjö två stycke medpassagarare

3'e gången gillt för min del. Ni vet nu vem som äger buffén även denna resan

Vad är det för nissar som ska med från Växjö? Hur som helst...

Behöver man passet??? minns inte hur det var på valborgkryssen...

www.laszlo.se

Old Post Dec-11-2003 00:42 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

då var det dags

Old Post Dec-11-2003 06:42 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hmmmmmmmm... ville ju också ha åkt med :/
tänkte ju ha åkt med iår eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar då nee.. heh
aja.. näääästa år kanske jag hänger med o röjer runt.. fast då e det la säkert inget om jag fixar fram stålar

Old Post Dec-11-2003 06:53  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: SIPO cruise promotion, managment, planning and driving AB önskar härmed meddela:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vad är det för nissar som ska med från Växjö? Hur som helst...

Behöver man passet??? minns inte hur det var på valborgkryssen...

He he... nej inge pass men har du inge leg så kan du ju ta med det

quote:
Originally posted by dbl
hmmmmmmmm... ville ju också ha åkt med :/
tänkte ju ha åkt med iår eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar då nee.. heh
aja.. näääästa år kanske jag hänger med o röjer runt.. fast då e det la säkert inget om jag fixar fram stålar

Tyvärr hör man dig säga det allt för ofta... när ska du ta tag i din karriär som bankrånare ???

Old Post Dec-11-2003 08:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!!

Stockholm , here we come!!!

Old Post Dec-11-2003 08:52 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by verminator
BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!!

Stockholm , here we come!!!

Festa för mig med vermi din lilla technogalning

Old Post Dec-11-2003 08:59  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by reveal
hahahah, så jävla rätt
jag har själv svårt för house

Buuuuuuu!!! *me love house*

Ni kommer ÄLSKA house snart .... bara ni ger det en chans så kommer ni inte vilja vara ifrån det! *om inte så piskar jag er till huslovers!!! *

Bara några timmar kvar!!!!! Usch dra direkt från jobbet till båten ... men redbull ger en vingar så det är lugnt

Old Post Dec-11-2003 13:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by Gaby
men redbull ger en vingar så det är lugnt

När ska folk lära sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du är rädd för att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe går lika bra). Om man vill få energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-11-2003 13:36  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Dunno

quote:
Originally posted by Aendy
När ska folk lära sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du är rädd för att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe går lika bra). Om man vill få energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande...

jag vill inte somna.--

Old Post Dec-11-2003 13:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

House i all ära men det finns så mycke olika house så de e galet... Dalls superstars tex. lirade mycket trevlig house på SMC... upliftinghouse kallar dom det visst...

Har själv vart inne mycke i house svängen med garage, speed garage, vanlig poppig house, hard house...

SNART E DE DAAAAGGGGSSS !!!!!!!!!!!!! JIPPPIIII

Kram på er

Old Post Dec-11-2003 14:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:02.

Forum Rules: