heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, deze thread nog nooit gezien!!!
maar: oksels hou ik goed bij (ivm overhempjes & zweetplekken), als ik verkouden ben neusje (anders zie je van die grote brokken klei zitten zeg maar) & voor de rest doe ik bar weinig... oh ja, kinnetje, snorretje enz dagelijks, anders word ik net een sinterklaasje
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
|