Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by New Wave
www.msn.nl
www.icq.nl

Chatten doen jullie maar ergens anders!
Optyfen over die kakkerlak, het heeft geen enkele zin want voetballen kenne ze allemaal niet bij feyenooit!

blablablabla

wacht maar, volgend jaar mist ajaks weer 6 punten

Old Post Mar-17-2004 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Met mijn cluppie gaat het niet zo lekker op het moment...

Al staan we er in de UEFA-cup goed voor, het kampioenschap vind ik toch belangrijker. Tenminste, structueel gezien.
Het winnen van de UEFA-cup is denk ik heel mooi om mee te maken, en het lijkt me, als feest opzich, wat specialer dan het kampioensfeest. Maar ja, dat maakt je zelden of nooit mee...

Het kampioensschap zit er dit jaar niet meer in of er moet een wonder gebeuren en daar geloof ik niet in. Bovendien zal Guus alles op de UEFA-cup zetten al moet de 2e plaats in de competitie behouden worden.

Volgende week donderdag zal het wel een mooie wedstrijd worden en dan hopelijk in de volgende ronde tegen Newcastle!

Twente naar de finale en vnv zal Utrecht wel winnen.

Mooie finale voor 2 leuke clubs.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-17-2004 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by raoel
Twente naar de finale en vnv zal Utrecht wel winnen.

Laten we t hopen

Old Post Mar-17-2004 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jappio
blablablabla

wacht maar, volgend jaar mist ajaks weer 6 punten

Volgend jaar worden gewoon weer kampioen.
Daarnaast is de kans groot dat Okselsior over een aantal jaren 1ste klasse zaterdagkompetitie gaat spelen.
Kenne jullie weer 1 eurie dokken bij de ingang van het stadion

Old Post Mar-17-2004 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Daarnaast is de kans groot dat Okselsior over een aantal jaren 1ste klasse zaterdagkompetitie gaat spelen.

dat wordt dan altijd nog zondagcompetitie en ik hoop eigenlijk dat we dit jaar gewoon kampioen worden. Volgend jaar mag ook wel, maar ik denk dat Feyenoord dat niet toelaat

Old Post Mar-17-2004 19:10  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Goh, d'r heeft d'r ook weer 1 een grote mond nu het goedgaat :S

Old Post Mar-17-2004 19:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by SnuggLe

ik dacht u zegt

Old Post Mar-17-2004 19:15  Netherlands
New Wave
We are all a number......

quote:

Ik heb altijd een grote bek, ookal gaat het slecht, kijk maar in de andere 1000 posts die ik doe over Ajax.
En jammer dat jij dat zegt Bram want elke keer als een bepaalde club iets goed doet dan ben jij opeens de grote kakkerlak met een grote bek, daarna ben je weer de superboer (Graafschap) met een grote bek, Wat is de volgende? Ben je volgende week een terrorrukker(twente) omdat je toevallig in zo'n stinkhok in Enschede hebt gewoond?
Wanneer zien we je weer op het kleutervak?

Old Post Mar-17-2004 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:

LOL

zo heerlijke eerste helft, mooie goal, heerlijke gemiste pingel en bovendien nog een blessure voor willems

Hopen dat vink het nog ff uit de hand laat lopen met zn warrige fluiten zodat er ook nog wat schorsingen aan komen

Forza Utreg!

Old Post Mar-17-2004 20:33  Netherlands
Jappio
.

quote:
Originally posted by Jappio
LOL

zo heerlijke eerste helft, mooie goal, heerlijke gemiste pingel en bovendien nog een blessure voor willems

Hopen dat vink het nog ff uit de hand laat lopen met zn warrige fluiten zodat er ook nog wat schorsingen aan komen

Forza Utreg!

Old Post Mar-17-2004 22:47  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Ik heb altijd een grote bek, ookal gaat het slecht, kijk maar in de andere 1000 posts die ik doe over Ajax.
En jammer dat jij dat zegt Bram want elke keer als een bepaalde club iets goed doet dan ben jij opeens de grote kakkerlak met een grote bek, daarna ben je weer de superboer (Graafschap) met een grote bek, Wat is de volgende? Ben je volgende week een terrorrukker(twente) omdat je toevallig in zo'n stinkhok in Enschede hebt gewoond?

Blaaaaaat
Ik bedoel, jij kan totaal niet objectief of wat dan ook over Feyenoord zijn, totaal overtuigd van je eigen gelijk en wat dan ook.

En het is dik geblaat dat ik 'voor de club ben die wint', dat ben je toch als je voor Ajax bent??? Als een bepaalde club wat goed doet? Sinds wanneer doet de Graafschap iets goeds dan? Die mongolen, waar ik gewoon nog steeds voor ben (al 15 jaar sinds ik daar met mijn pa altijd op de tribune stond), kunnen geen deuk in een pakje boter schoppen! En die eikels van Feyenoord maken ook neits klaar. Opbokken met die oude lui.

Dus WIE is er nu een 'goed weer supporter'? Ajax heeft nooit wat te klagen gehad, dus je meot niet zeiken.

Een voorliefde voor Feyenoord heb ik al jaren, en voor Twente vindt ik het gewoon leuk. Mag dat? Oh nee, sorry, jij bent zo'n persoon die blind is voor ander voetbal, alles alleen maar Ajax. Oogkleppen noemen ze dat.
Sorry, was het even vergeten

Kleutervak? Wanneer ben jij voor het laatst in het stadion geweest?
Je hebt niet eens geld / tijd om fatsoenlijk een houseparty te bezoeken....laat staan een voetbalwedstrijd.

Old Post Mar-18-2004 08:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Sinds wanneer doet de Graafschap iets goeds dan? Die mongolen, waar ik gewoon nog steeds voor ben (al 15 jaar sinds ik daar met mijn pa altijd op de tribune stond), kunnen geen deuk in een pakje boter schoppen!

kan me nog een 2-1 herinneren in eigen huis dit jaar

en ik ben het wel helemaal met bram eens al laat je je weer lekker op de kast jagen

Old Post Mar-18-2004 13:54  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRampling bootleg cd part 2 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVoltswagen - No Sleep, [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:54.

Forum Rules: