|
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb altijd een grote bek, ookal gaat het slecht, kijk maar in de andere 1000 posts die ik doe over Ajax.
En jammer dat jij dat zegt Bram want elke keer als een bepaalde club iets goed doet dan ben jij opeens de grote kakkerlak met een grote bek, daarna ben je weer de superboer (Graafschap) met een grote bek, Wat is de volgende? Ben je volgende week een terrorrukker(twente) omdat je toevallig in zo'n stinkhok in Enschede hebt gewoond?
Wanneer zien we je weer op het kleutervak? |
Blaaaaaat
Ik bedoel, jij kan totaal niet objectief of wat dan ook over Feyenoord zijn, totaal overtuigd van je eigen gelijk en wat dan ook.
En het is dik geblaat dat ik 'voor de club ben die wint', dat ben je toch als je voor Ajax bent??? Als een bepaalde club wat goed doet? Sinds wanneer doet de Graafschap iets goeds dan? Die mongolen, waar ik gewoon nog steeds voor ben (al 15 jaar sinds ik daar met mijn pa altijd op de tribune stond), kunnen geen deuk in een pakje boter schoppen! En die eikels van Feyenoord maken ook neits klaar. Opbokken met die oude lui.
Dus WIE is er nu een 'goed weer supporter'? Ajax heeft nooit wat te klagen gehad, dus je meot niet zeiken.
Een voorliefde voor Feyenoord heb ik al jaren, en voor Twente vindt ik het gewoon leuk. Mag dat? Oh nee, sorry, jij bent zo'n persoon die blind is voor ander voetbal, alles alleen maar Ajax. Oogkleppen noemen ze dat.
Sorry, was het even vergeten
Kleutervak? Wanneer ben jij voor het laatst in het stadion geweest?
Je hebt niet eens geld / tijd om fatsoenlijk een houseparty te bezoeken....laat staan een voetbalwedstrijd.