Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by magrec
Hmm klinkt als een leuk feestje moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik lees dat "iedereen" (ok niet iedereen) wacht totdat tiesto komt en dat het ervoor en erna gewoon niet echt los gaat. (als ik zo de reports lees)

idd, dat begint me ook een beetje de strot uit te komen.....was hetzelfde als op Invited
waar niet, tegenwoordig?

Old Post Nov-10-2003 13:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
saint82
tranceaddict in training

Registered: Oct 2003

4 of us came down from London for Revolution - We all agreed possibly the best night of our lives. The scene is so much different from the UK - No trouble, no attitude, just everyone having a good time. - Cant wait for Innercity!!

Old Post Nov-10-2003 13:36  United Kingdom
Click Here to See the Profile for saint82 Click here to Send saint82 a Private Message Add saint82 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by saint82
4 of us came down from London for Revolution - We all agreed possibly the best night of our lives. The scene is so much different from the UK - No trouble, no attitude, just everyone having a good time. - Cant wait for Innercity!!

LOL, i think the same thing about partie(s) in the UK. Wanna Trade?
No trouble, no attitudein the uk

Old Post Nov-10-2003 14:40 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
idd, dat begint me ook een beetje de strot uit te komen.....was hetzelfde als op Invited
waar niet, tegenwoordig?

was wel jammer, ik en de mensen waar ik mee was, waren een van de weinige die "los" gingen op remy en futureshock

Old Post Nov-10-2003 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Freezel
was wel jammer, ik en de mensen waar ik mee was, waren een van de weinige die "los" gingen op remy en futureshock

En dan kijken ze je ook nog raar aan dat je losgaat op iets anders dan Tiesto...

Old Post Nov-10-2003 15:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En dan kijken ze je ook nog raar aan dat je losgaat op iets anders dan Tiesto...

ook leuk..
als mensen aan je vragen wanneer je denkt dat flight643 komt en of traffic al geweest is..

Old Post Nov-10-2003 15:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe

No trouble, no attitudein the uk

maar ze hebben wel een kut organisatie in engeland. 99 %engelse vrouwen zijn vies (charlottje valt onder de 1 procent lekkere). en het regent toch altijd. heb ik liever nederland.

Old Post Nov-10-2003 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by FunkySimon
en 20 sec. later draait een gozer zich om, ze handen in de lucht, en schreeuwt: "HIER HEB IK DE HELE AVOND OP GEWACHT!!"

naa ik had het ff niet meer hoor

Tja.. 75% van het publiek gaat alleen maar los op de hitjes, vooral bij Tiesto is dat erg goed te merken. Ook bij TiC ging iedereen pas echt uit z'n dak tijdens de hitjes (flight 643, lethal industry, boomerang, airport, etc). Laten we er maar op houden dat niet iedereen tranceaddict is he

Old Post Nov-10-2003 18:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar.

Old Post Nov-10-2003 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

KIJK zo hoort een partyreport te zijn

Old Post Nov-10-2003 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Remy D
Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar.

Je hebt gewoon gelijk dat je gewoon een feestje moet bouwen, maar zoiets getuigd wel vaak van het disrespect voor andere dj's. En daarmee doe je Remy en Futureshock duidelijk te weinig eer aan, want ik vond ze beide supergoed draaien. Los van het feit of Tiësto wel of niet goed is.

Old Post Nov-11-2003 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by ROFL
Je hebt gewoon gelijk dat je gewoon een feestje moet bouwen, maar zoiets getuigd wel vaak van het disrespect voor andere dj's. En daarmee doe je Remy en Futureshock duidelijk te weinig eer aan, want ik vond ze beide supergoed draaien. Los van het feit of Tiësto wel of niet goed is.

Gelul, want als ik op zondagavond studio sport kijk om mijn favoriete team Ajax te kijken juich ik ook alleen bij goals van hun en voor hun spel. En hoe goed een andere club in de samenvatting erna ook speelt toch zal ik niet voor hun juichen en dat heeft niks met respect te maken.
Dus Mozes haal je mensen maar weer in Egypte op en behoed mij van je mooie schapenpraatjes.

Old Post Nov-11-2003 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJohn Johnson - Hong Kong [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClubringer feat Yulia - Like A Wind (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:49.

Forum Rules: