Originally posted by Cmdr_Keen
Normaal gesproken strooit UDC met de gratis kaarten. Maar bij deze Impulz valt het wel mee geloof ik...
De indoor editie van december is altijd veeeeeeeeel drukker bezocht als de indoor editie van februari/maart. Dit komt voornamelijk omdat vele brabanders carnaval vieren en daardoor krap bij kas komen te zitten. Bij die editie worden dan vaak veel vrijkaarten verspreidt. Vorig jaar had ik er ook 2 van UDC. Ik denk dat dit de reden is waarom ze in december geen vrijkaarten weggeven omdat ze er vanuit gaan dat er toch genoeg mensen gaan.
Nov-27-2003 10:12
Cmdr_Keen
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by arj1o1
waarschijnlijk, maar ik had gelzen dat Impulz toch denkt dat er 25000 man komen...
Right! Optimisten daaro.
Voor mij ook voornamelijk Kremlin zaal
THIS IS MY SIGNATURE! There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My signature, without me is useless. Without my signature, I am useless. Before God I swear this creed. My signature and myself are the defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.
So be it, until there is no enemy, but Peace!
Nov-27-2003 10:12
Jappio
.
Registered: Dec 2001
ik ga hier misschien ook wel mee; ff kijken of het lukt om nog goedkoop aan een kaartje te komen
Nov-27-2003 14:22
Cmdr_Keen
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by snitz
De indoor editie van december is altijd veeeeeeeeel drukker bezocht als de indoor editie van februari/maart. Dit komt voornamelijk omdat vele brabanders carnaval vieren en daardoor krap bij kas komen te zitten. Bij die editie worden dan vaak veel vrijkaarten verspreidt. Vorig jaar had ik er ook 2 van UDC. Ik denk dat dit de reden is waarom ze in december geen vrijkaarten weggeven omdat ze er vanuit gaan dat er toch genoeg mensen gaan.
HQ kaarten anders ook in overvloed. Maar verder klinkt je uitleg wel logisch. Overigens heeft deze Impulz een betere line-up als die van februari vind ik...
THIS IS MY SIGNATURE! There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My signature, without me is useless. Without my signature, I am useless. Before God I swear this creed. My signature and myself are the defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.
So be it, until there is no enemy, but Peace!
Nov-27-2003 14:45
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
de grote zaal (brabanthal genaamd) wordt HQ. Verder heb ik geen idee
Nov-27-2003 16:20
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
heeft er niet iemand een plattegrond van de brabanthallen
Nov-27-2003 18:30
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by arj1o1
heeft er niet iemand een plattegrond van de brabanthallen
vroegah stond in de flyer altijd plattegronde van deze editie helaas niet.
Nov-27-2003 19:07
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
[edit]
dat plaatje is dus niet zomaar te linken van de site.
is helemaal opgedeeld in stukken
straks ff screenshot maken dan
[/edit]
Last edited by Disney on Nov-27-2003 at 19:50
Nov-27-2003 19:45
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Disney
[edit]
dat plaatje is dus niet zomaar te linken van de site.