|
|
|
|
 |
|
 |
 |
WWAAZZAA
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2001
|
|
|
Uhm...?
Wanneer willen ze die TA party dan houden... Toch wel ergens in het weekend zekers????
Lijkt me wel zo verstandig...
:lol
Jul-14-2001 14:47
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Is er al wat over de DJ's te melden?
al teruggemailt?
Laten we eerst een brief voor sponsoren schrijven: EERST GELD, en dan regelen.....snappie
Wie wil dat doen?
Ik heb zelf nog wat vragen aan die vent van Starlight, als je ook nog wat info wilt hebben, zet het hier neer, dan ken ik hem dat vragen.
Uhm nog iets, sponsoren (tip van Alpha) willen een draaiboek zien van het feest, dus alles MOET op papier, bedrijven gaan niet voor niets geld uitgeven.
Het is geen makkelijk karwijtje, ik vraag aan Starlight zelf of zij een duidelijke richtlijn hebben kwa veiligheid, enof zei een standaard draaiboek hebben, tis tenslotte een professionele Discotheek.
Vanavond vraag ik of ik via mijn werk wat kan regelen met Passoa, Safari of Dropshot, telefoonummers van de juiste mensen enzo.
Groeten
Jul-14-2001 14:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000
|
|
|
als jullie ff heel duidelijk precies zeggen wat er allemaal in die brief moet komen, kan ik wel een nette brief in elkaar flansen, gaat me doorgaans wel goed af
laat dus maar weten ofzo
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|
|
Jul-14-2001 17:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:51.
Forum Rules: