Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laat jezelf zien....
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

Uuuhmm Blik???
Welke foto??

GREETZ!!

Old Post Aug-13-2001 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

hehe LOL ik was de foto vergeten.......

bedankt bellie

Old Post Aug-13-2001 15:33 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by tango

Hm, kun je mij bij het volgende feest niet een paar van die bandjes die je om je rechterpols hebt opsturen?

Tja... Ik snap niet waarom er altijd op feesten zo'n jacht is voor die bandjes.. De hele nacht lopen mensen aan m'n kop te zeiken of ik niet een vip-bandje voor ze heb.. Hebben ze al een vip-bandje, dan zeuren ze om een backstagebandje.. Hebben ze een backstage bandje, dan gaan ze om een All Area bandje zeuren.. Ik begrijp het niet.... Het feest is toch écht altijd op het veld/ in de hal. De vip-rooms zijn meestal bepakt met mensen die daar de hele nacht rondhangen oplettend of 'ze wel gezien worden in de VIP'... Backstage is al helemaal niets te beleven, en als er een beetje goede stagemanager bezig is kom je het podium tóch niet op als je daar niets te zoeken hebt.

quote:

Effe serieus, wat is je job eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG

Op kantoor maak ik (samen met iemand anders) de websites van ID&T. Dus ID-T.com en alle event-sites (zoals sensation.nl, mysteryland.nl enz).

Op de evenementen maak ik foto's en daarbuiten nog wat algehele coordinatie. Op Sensation bijvoorbeeld heb ik de Special Treament gasten opgevangen 's middags en op Mystery Land heb ik het personeel van de internetstream begeleid.
Op Trance Energy ben ik foto coördinator, dwz dat ik de fotografen instrueer. Ook zal ik de fotodames van 538 begeleiden .
Ook houdt je de boel natuurlijk altijd een beetje in de gaten, bijvoorbeeld of bardames (als Miss Proximus bijvoorbeeld ) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat . En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.

Duidelijk..?

Old Post Aug-13-2001 17:04 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Obi, als er een vacature is, mail me maar

zo'n baantje wil ik ook..........

Old Post Aug-13-2001 17:10 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

Ja hebben ze nog djs nodig hehe

Ik ken een paar goeie LOL

haha

Old Post Aug-13-2001 17:14  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Wil je binnekort wat vernaakte pics van mij zien???
Kijk dan op www.blankenberge2001.f2s.com

Daar komen binnen een week misschien 2 weken een hoop foto's.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-13-2001 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe

K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome)

Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme..

Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook!

DOet ie et of doet ie et niet?

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Aug-13-2001 17:37 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Okay, ouwe foto, maar ja. Relli in de revolution Lloret in '99. De rechtse ben ik.

http://httpd.chello.nl/~h.janssen50...ser_Calella.jpg

HaRdStYleR

Old Post Aug-13-2001 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Dit werkt toch ook joh??

Das dus rellivisit die rechtse.. Hij weet alleen het verschil nie meer tussen een microfoon en een bierflesje

Omdat je van TA bent komt ie niet op verknaakt.. lol.. maar anders

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Aug-13-2001 17:46 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by Henkie_henk
whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe

K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome)

Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme..

Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook!

DOet ie et of doet ie et niet?

heh heh FUN

Ik zal um vertellen dat er mensen zijn die dit geloven.
Hij heeft BTW vandaag zijn eerste autorijles. Dus dat duurt nog wel even voordat ie er zelfs in zou mogen rijden al was die vette mercedes van hem.

Het is wel een brute bak ja. Hij zou wilen dat ie die had.

Ik moet trouwens volgende week dinsdag afrijden. Hoop echt wel dat ik het haal, lijkt me vet relaxed als je je rijbewijs hebt.

En er zullen heel wat vernaakte pics op komen, believe me!!! Ook van mij, maar gebruik die maar niet

Laat het wel weten als er foto's op staan.

www.blankenberge2001.f2s.com

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-14-2001 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

WHEHEHE

Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder

Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO

CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe

nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...

ken ni w8en

Old Post Aug-14-2001 13:12  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Och man, een rijbewijs hebben is zo lekker Gister de bandjes van een leenauto bijna helemaal opgerookt, maar da moet je natuurlijk niet in de auto van je pa doen!

btw die leenauto was een citroën BX uit '88... ziet er niet uit maar de wieletjes blokkeren gaat errug makkelijk

Old Post Aug-14-2001 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laat jezelf zien....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Charly Diggerman @ Sunshine-Live Motorola Mix Session 01.01.2004 [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Future Sound of London - Cascade (Shortform) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:01.

Forum Rules: