Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Welke nr's draaide hij het laatste half uur?
Ik ben 05:10 naar huis gegaan.

Old Post Dec-14-2003 12:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
azior
tranceaddict

Registered: Oct 2003
Love Poundin' Sensation

snuggle: iig Sphongle - Dorest Perception (Losteps Cheeky Balearic Breaks Re-edit)

twas lekker, twas heerlijk, twas geweldig!!

ik was erg tevreden met mijn t-shirt... ik had namelijk mijn avatar in wit op zwart t-shirt... en geen TA'ers die me heeft aangesproken...

Old Post Dec-14-2003 13:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for azior Click here to Send azior a Private Message Add azior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by azior

ik was erg tevreden met mijn t-shirt... ik had namelijk mijn avatar in wit op zwart t-shirt... en geen TA'ers die me heeft aangesproken...

Ben je nu tevreden dat niemand je aangesproken heeft?

Ik heb je nie gezien, had het nog wel in mijn achterhoofd. Waar stond je?

Old Post Dec-14-2003 13:39 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Btw, Iemand ook gezien dat Sasha zo strak als een kanarie stond?
Hij kreeg wat dingen 'aangereikt'

Old Post Dec-14-2003 14:39 
magrec
Kleinenberg addict

Verslag sasha & sander kleinenberg 13 december: paard van troje

Het gonsde al maanden van de geruchten sasha zou in het paard op het everybody feest van sander kleinenberg & stef vrolijk draaien maar het duurde wel heel lang voordat het officieel was maar uiteindelijk zou sasha komen draaien op 13 december samen met sander kleinenberg.

Voor mij persoonlijk iets waar ik perse naar toe moest (eigenlijk voor iedere iefhebber van "progressive" muziek) ook omdat ik al de vorige keer sasha & sander in de off corso had gemist. Daarnaast weet je ook niet hoe lang het duurt voordat hij weer in nederland draait (want tsjah naast udc, earth en nu everybody zijn er niet echt veel organisaties waar je nog iets postiefs kan verwachten kwam progressive)

Maar goed 13 december dus. Ik kon deze keer mee met een groep uit zwolle dus rond 15:30 lekker plaatjes draaien en bier drinken om uiteindelijk om 20:45 te vetrekken. Zo rond 22:15 waren we al in Den Haag maar het zoeken van een goede parkeerplaats was nog wel een klein probleem maar na wat aanwijzingen van behulpzame hagenezen vonden we een parkeergarage op 10 minuten lopen van het paard.

Het paard zou om 23:00 open gaan maar dat werd een kwartiertje later. Bij de kassa kon ik mijn 3 euro terug krijgen en na een zeer snelle fouillering (lees door poortje lopen en het is goed) jas ophangen en de boel verkennen. Het was nog stil maar rond 23:30 begon sander met draaien. Ondertussen alweer vele bekenden tegen gekomen (boumabros)

Het werd al heel snel druk en dat was meteen ook het minpuntje van de avond de drukte. Het was volledig uitverkocht en ze hadden zelfs de gastenlijst moeten inkrimpen om het niet nog drukker te laten worden.
Sander draaide erg vet weinig housy plaatjes maar behoorlijk stevige platen sander had weer nieuwe plaatjes gekregen want ik herkende weer geen donder op die feel good plaat na (van behrouz en hani) ron 1:30 stond sasha al samen met sander op het podium helaas ging er weer het brandalarm af....maar ditmaal werd het snel opgelost en sander beloofde dat het niet weer zou gebeuren.

Sasha begon zo ontzettend spacy diepe bassen met vette space breaks en zo bleef ie maar doorgaan. Herkende niet veel platen op wat plaatjes van matthew dekay na. Ondertussen was het echt bomvol. Alle balkons waren bevolkt en de sfeer was echt super. Veel handen in de lucht joelen, fluiten op een gegeven moment werden er ook bordje uitgedeeld met allemaal teksten erop (oa: "Everybody kiss me, everybody in line, nobody else but everybody, everybody happy???)

zo rond 3:30 ofzo of misschien al eerder ging sander kleinenberg zich bemoeien met de set van sasha en ze gingen elkaar samen opfokken. Vette breakbeats en leipe bootlegs (ik bedoel, born slippy met wavy gravy....) klassiekers (my lexicon) uiteindelijk rond 5:00 draaide sasha zijn remix van unkle - in a stat en hoewel ik hem al te vaak heb gehoord moet ik toch zeggen dat ik met het soundsystem in het paard toch weer goosebumps all over had

Omdat we toch nog een reis tegaan hadden besloten we om te vertrekken en zo zaten we lekker met zijn 6'en in de auto terug (1`in de kofferbak ) op de terugweg nog een auto op de kop midden op de snelweg gezien (gelukkig op de weg naar den haag zag er niet best uit iig) en zo gingen harmen, bert gijs, sjoerd, mark en juliët terug naar huis en lag ik om 7:15 te pitten (kun je nagaan anders was dan pas mijn trein naar utrecht vertrokken)

Conclussie:
Best of the best
Sasha muzikaal wonder net als digweed kan hij zo strak mixen en het is continu 1 plaat maar het was zeker geen boring shit want het knalde er goed op. Sander K is gewoon gek

Publiek: Vrouwens helemaal top, sfeer top (leeftijd lag op 25+ maar ook weer niet teveel 40 plussers )

Ook leuk om partyhardy, leander, totalwoot, lex, 303 en snuggle weer es te zien

Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n mooi feestjaar mag worden als dit jaar.

Old Post Dec-14-2003 15:56  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by magrec
Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n mooi feestjaar mag worden als dit jaar.

AMEN!!

Old Post Dec-14-2003 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

hoor wie draait daar mensen...
hoor wie draait daar mensen...
hoor wie draait daar keihard in t Paard?

t zijn twee dj's zeker
die verdwaald zijn zeker

ik zal ns even vragen naar hun naam....

Sander Kleinenberg en S A S H A

was weer een muzikale topavond daar in den haag, alleen een beetje jammer van al dat geduw en getrek op de dansvloer...
iig een van de beste feestjes van dit jaar...

Old Post Dec-14-2003 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion

Registered: May 2001

Dit feestje hoort zonder twijfel in mijn lijstje van beste feesten van 2003! Wat een topavond! Echt ontzettend veel goede platen gehoord. De sfeer was ondanks de drukte echt top.
Ook leuk om nog ff wat ta´s te zien o.a. Paryhardy en tijs08.
Eerst nog wat moeite gehad om een parkeerplaats te vinden, maar wat bleek: zat er dichtbij het Paard een mooie parkeergarage

Super!

3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post Dec-14-2003 17:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Het feest was inderdaad super, eigenlijk weinig toe te voegen.

- De cocktailtjes bij de ingang waren goed!
- Het publiek was wat ouder en relaxter, alleen een beetje mat (klappen en handjes in de lucht ging moeizaam)
- Mensen die bier/cola knoeien zijn niet lief
- Mensen die bier/cola knoeien worden door Haagsche Aso's keihard op hun bek gerost! (He Boumabros )
- Van bovenaf links was alles goed te zien!
- De wisselwerking tussen Sasha en Sander was SUPER!! Zo gaaf 2 paar armen aan de knoppies zien draaien!
- Hoogtepunt was de remix van The White Stripes...teeeeeeeeering!

Weet iemand nog wat titels? Hoorde gave remix van Micheal Jackson volgensmij, en van Pink! Die waren vet! En die Unkle ken ik helemaal nie....UNKLE is toch James Zabiela en nog iemand???

Ben benieuwd naar de foto's, Frans was half 4 al weg Dus veel mooie momenten gemist met de camera, hopen dat andere sites een paar vette wallpapers hebben!!

Old Post Dec-14-2003 19:16 
azior
tranceaddict

Registered: Oct 2003

de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist...

ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan!

Old Post Dec-14-2003 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for azior Click here to Send azior a Private Message Add azior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by azior
de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist...

ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan!

Wel jammer, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Old Post Dec-14-2003 19:37 
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Goed feest!

Paar nummers die ik me nog kan herinneren;

Jewel - Stand (Scumfrog's Hookers and Hash Dub)
Pink - ??? (remix) (Niet die trouble remix)
Alex Dolby - Psiko Garden (Sasha's Stretched Limo Edit)
White Stripes - 7 Nation Army
Sphongle - Dorest Perception (Losteps Cheeky Balearic Breaks Re-edit)
Unkle - In A State (Sasha remix)
Born slippy vs. Magnetic North
Trafik - Your Light (Luke Chable remix)
Sasha - Cloud Cuckoo (Luke Chable remix)
Track #1 Sasha@Guvernment

Verder nog een aantal tracks van de everybody CD, die ik me verder niet voor de geest kan halen.

Michael Jackson heb ik niet gehoord, wel nog zo'n remix van een popnummer. Die kwam voor de pink track. Of was dat Stand?

Old Post Dec-14-2003 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld techno tune played by Jeff Mills [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTata Box Inhibitors - Plasmids (Placid Mix) [Touche] [TOU 9404] [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:32.

Forum Rules: