|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Verslag sasha & sander kleinenberg 13 december: paard van troje
Het gonsde al maanden van de geruchten sasha zou in het paard op het everybody feest van sander kleinenberg & stef vrolijk draaien maar het duurde wel heel lang voordat het officieel was maar uiteindelijk zou sasha komen draaien op 13 december samen met sander kleinenberg.
Voor mij persoonlijk iets waar ik perse naar toe moest (eigenlijk voor iedere iefhebber van "progressive" muziek) ook omdat ik al de vorige keer sasha & sander in de off corso had gemist. Daarnaast weet je ook niet hoe lang het duurt voordat hij weer in nederland draait (want tsjah naast udc, earth en nu everybody zijn er niet echt veel organisaties waar je nog iets postiefs kan verwachten kwam progressive)
Maar goed 13 december dus. Ik kon deze keer mee met een groep uit zwolle dus rond 15:30 lekker plaatjes draaien en bier drinken om uiteindelijk om 20:45 te vetrekken. Zo rond 22:15 waren we al in Den Haag maar het zoeken van een goede parkeerplaats was nog wel een klein probleem maar na wat aanwijzingen van behulpzame hagenezen vonden we een parkeergarage op 10 minuten lopen van het paard.
Het paard zou om 23:00 open gaan maar dat werd een kwartiertje later. Bij de kassa kon ik mijn 3 euro terug krijgen en na een zeer snelle fouillering (lees door poortje lopen en het is goed) jas ophangen en de boel verkennen. Het was nog stil maar rond 23:30 begon sander met draaien. Ondertussen alweer vele bekenden tegen gekomen (boumabros)
Het werd al heel snel druk en dat was meteen ook het minpuntje van de avond de drukte. Het was volledig uitverkocht en ze hadden zelfs de gastenlijst moeten inkrimpen om het niet nog drukker te laten worden.
Sander draaide erg vet weinig housy plaatjes maar behoorlijk stevige platen sander had weer nieuwe plaatjes gekregen want ik herkende weer geen donder op die feel good plaat na (van behrouz en hani) ron 1:30 stond sasha al samen met sander op het podium helaas ging er weer het brandalarm af....maar ditmaal werd het snel opgelost en sander beloofde dat het niet weer zou gebeuren.
Sasha begon zo ontzettend spacy diepe bassen met vette space breaks en zo bleef ie maar doorgaan. Herkende niet veel platen op wat plaatjes van matthew dekay na. Ondertussen was het echt bomvol. Alle balkons waren bevolkt en de sfeer was echt super. Veel handen in de lucht joelen, fluiten op een gegeven moment werden er ook bordje uitgedeeld met allemaal teksten erop (oa: "Everybody kiss me, everybody in line, nobody else but everybody, everybody happy???)
zo rond 3:30 ofzo of misschien al eerder ging sander kleinenberg zich bemoeien met de set van sasha en ze gingen elkaar samen opfokken. Vette breakbeats en leipe bootlegs (ik bedoel, born slippy met wavy gravy....) klassiekers (my lexicon) uiteindelijk rond 5:00 draaide sasha zijn remix van unkle - in a stat en hoewel ik hem al te vaak heb gehoord moet ik toch zeggen dat ik met het soundsystem in het paard toch weer goosebumps all over had 
Omdat we toch nog een reis tegaan hadden besloten we om te vertrekken en zo zaten we lekker met zijn 6'en in de auto terug (1`in de kofferbak ) op de terugweg nog een auto op de kop midden op de snelweg gezien (gelukkig op de weg naar den haag zag er niet best uit iig) en zo gingen harmen, bert gijs, sjoerd, mark en juliët terug naar huis en lag ik om 7:15 te pitten (kun je nagaan anders was dan pas mijn trein naar utrecht vertrokken)
Conclussie:
Best of the best
Sasha muzikaal wonder net als digweed kan hij zo strak mixen en het is continu 1 plaat maar het was zeker geen boring shit want het knalde er goed op. Sander K is gewoon gek 
Publiek: Vrouwens helemaal top, sfeer top (leeftijd lag op 25+ maar ook weer niet teveel 40 plussers )
Ook leuk om partyhardy, leander, totalwoot, lex, 303 en snuggle weer es te zien
Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n mooi feestjaar mag worden als dit jaar.
Dec-14-2003 15:56
|
|
|
 |
 |
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003
|
|
|
Dec-14-2003 16:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by azior
de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist... 
ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan! |
Wel jammer, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Dec-14-2003 19:37
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:32.
Forum Rules: