|
| quote: | Originally posted by Robert
trouwens, waar kan je relax parkeren? die ondergrondse is wel relax, maar een beetje duur. |
Zet hem vooral niet onder het stadhuis/Spui, want die is tot 1 uur ofzo open ook qua uitrijden. Der zijn een paar TA'ers die daar nog steeds nachtmerries van hebben. Onder "Het Plein" is het volgens mij wel 24 uur uitrijden en ook de "Laan" is 24 uur uitrijden.
___________________

Down-Under was da bomb
|