|
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
nee he
|
Jazeker jazeker 
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
maar toch goed van je timmie, dat je je eindelijk eens inlaat met platen die wat underground zijn
|
Ja, je moet het gewoon bij bepaalde platen houden.
Al die commerciele troep die uit komt, das niets.
Origineel blijven is toch waar het om draait. 
___________________
Allemaal gelul!!
|