|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by jp
Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.
Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los. |
Blaat. Ooit je eigen gedrag wel eens gespiegeld?
Ga eens naar buiten, wat foto's schieten, in plaats van OVERAL op te reageren en alles 'ludiek' te doen. Want als er iemand hier niet serieus kan doen, en altijd 'ludieke dingen doet' (de scheidslijn tussen steken onder water en 'ludiek' is heel klein hier)....figure it out yourself
Nog effe en dit kan in de TA-relatie-thread Ik heb het er wel mee gehad, ik heb een hekel aan mensen die nooit serieus kunnen zijn.
En met 'de waarheid', lol, ga toch weg, ga naar Dr. P(h)ill ofzo 
Jun-18-2005 05:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Roger
blaat
Registered: May 2004
|
|
|
je kan het als een zwakte zien inderdaad en daar geef ik je helemaal gelijk in maar het is ook een manier voor mensen om aan de realiteit te ontsnappen. Sommige mensen willen niet altijd zichzelf zijn en daarvoor is internet de ideale manier.
ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel
|
|
Jun-18-2005 17:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:46.
Forum Rules: