Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.

Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los.

Old Post Jun-17-2005 22:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Jongens, bekvechten doen jullie maar over de telefoon ofzo

Old Post Jun-18-2005 01:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by jp
Ik wil graag duidelijk maken dat er van treiteren geen sprake is. Het enige wat ik doe is (steeds) reageren op aanmerkingen jegens mijn persoon, voor de rest beledig ik niemand of wat dan ook. Of mijn gedrag juist is of niet dat laat ik aan de experts over, in ieder geval is het ludiek. De waarheid mag ook weleens verteld worden.

Ik zit hier voor m'n ontspanning, niet om me te irriteren of mensen belachelijk te maken. Een geintje her en der maakt TA juist boeiend, maar als je het te serieus gaat nemen dan zit er een steekje los.


Blaat. Ooit je eigen gedrag wel eens gespiegeld?
Ga eens naar buiten, wat foto's schieten, in plaats van OVERAL op te reageren en alles 'ludiek' te doen. Want als er iemand hier niet serieus kan doen, en altijd 'ludieke dingen doet' (de scheidslijn tussen steken onder water en 'ludiek' is heel klein hier)....figure it out yourself

Nog effe en dit kan in de TA-relatie-thread Ik heb het er wel mee gehad, ik heb een hekel aan mensen die nooit serieus kunnen zijn.

En met 'de waarheid', lol, ga toch weg, ga naar Dr. P(h)ill ofzo


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-18-2005 05:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Vroeger was t nog leuk hier met veel posts enzo. Nu is t alleen maar onzin wat de revue passeert!


In mijn tijd van MOD ben ik er achter gekomen dat er niet echt veel te MODden valt hiero. slotje hier, editje daar. Dat is t wel. Dus ik zie geen reden voor nog een MOD.

Maar er zijn altijd mensen die graag de geheime fora op TA.com willen zien!


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jun-18-2005 08:56 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??



Registered: Jan 2002
Location: Groningen

Als dit ge-bekvecht nou onstaan is doordat JP mij opeens voordroeg als moderator mag je het van mij ook wel laten heur. Ik ben het niet waard

En besides, een beetje geouwehoer op het forum is leuk, maar er hoeven geen serieuze ruzies o.i.d. uit voort te vloeien.



Vrede op Aard


___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home


- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Last edited by AirPole on Jun-18-2005 at 10:17

Old Post Jun-18-2005 09:42 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat



Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands

quote:
Originally posted by AirPole
Als dit ge-bekvecht nou onstaan is doordat JP mij opeens voordroeg als moderator mag je het van mij ook wel laten heur. Ik ben het niet waard

En besides, een beetje geouwehoer op het forum is leuk, maar er hoeven geen serieuze ruzies o.i.d. uit voort te vloeien.



Vrede op Aard


idd het is maar op het internet hoor, moet niet al te serieus genomen worden vind ik

Old Post Jun-18-2005 09:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ejh stelletje zeikhoeren, het is maar internet!. Snap niet dat jullie zo te keer gaan. 99% van dit hele forum is bullshit. Mmoeten we nog serieus over alle dingen gaan lullen ook? Dat doe ik wel op mijn werk en bij mijn familie. Hier moet gekut worden!


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jun-18-2005 10:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Das wel mooi, altijd dat 'tis maar internet'. Ik vraag me alleen altijd af waarom je je op internet anders voor zou moeten doen dan in real life? Dat vind ik een zwakte. Maar oke, i wont get that discussion started.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-18-2005 16:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat



Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands

je kan het als een zwakte zien inderdaad en daar geef ik je helemaal gelijk in maar het is ook een manier voor mensen om aan de realiteit te ontsnappen. Sommige mensen willen niet altijd zichzelf zijn en daarvoor is internet de ideale manier.

ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel

Old Post Jun-18-2005 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by Roger


ik denk in ieder geval dat het zo is en neem alles hier dus niet al te serieus.. misschien kan je elkaar niet uitstaan op het internet maar juist in real life weer wel


Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...

Old Post Jun-18-2005 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...



___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-18-2005 18:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat



Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wacht maar tot ik je tegenkom een keer op een feestje...


nu durf ik de deur niet meer uit

Old Post Jun-18-2005 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacks23- deep house with oldschool vocal [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Porter - "Drama Queen" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!