|
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Wow, har nu oxå installerat, grymmt coolt. Dock är det en hel del saker som jag stör mig på av gammal vana, typ att den inte fokuserar på fönster om man bara trycker på dom, man måste trycka längst upp på dom. Sen kan man juinte sätta själva "skrivbordsmenyerna" on top. Och så saknar jag en "task list", dvs där man ser alla program man har öppna. Vet du om det är möjligt att fixa några utav dom? Men grymmt imponerad annars, speciellt av hur jävla snabbt det är 
Edit: Hitta engage, verkar vara svaret på många av mina frågor, dock hittar jag ingen bra dokumentation whatsoever om den :S |
Det är ju sloppy-focus, dvs. det räcker att flytta musen över ett fönster. Annars så kan du "lyfta" ett fönster med alt-left-click nånstans i fönstret.
"Skrivbordsmenyerna" (antar att du menar det som kallas för modules, typ engage, monitor etc) ritas direkt i själva root-fönstret (AFAIK) och kan därför inte läggas över andra fönster.
Kör "entangle"; där kan man lägga till saker permanent till engage.
Liten fråga, har du fått Notes att fungera? Fattar typ inte hur man ska få text in i sina notes.. Går ju inte att skriva nånstans när man väl lagt till en
Btw, Smekbar, grymm blid. Har du ändrat på färgskalan, för att den känns väldigt mörk/röd...?
___________________
The fears of the past are the dreams of the future
|