|
Joh,nederland schijt nu al in zn broek voor wat de gevolgen hiervan zullen gaan zijn en de wetgeving kan er totaal niks mee want ook die schijten 7 kleuren voor de muratjes die hen als ze s'avonds thuiskomen staan op te wachten en ze een kogel door de kop jagen.
En Miss Z,ik heb in mijn opleiding tot verpleegkundige me MOETEN verdiepen in de cultuur waarover wij het nu hebben,want jahaaa ik moet onder de knie hebben hoe ik moslims moet benaderen,verplegen en met welke handelingen ik hen hoog beledig terwijl ikzelf dat niet eens door zou hebben en t alleen maar goed zou bedoelen.
En zo word heel nederland opgevoed en aangepast om deze beweging te respecteren en te accepteren.
Bij de moslimbeweging wordt niet echt zoveel moeite gedaan om zich aan te passen aan nederland,waarom zouden ze,nederland doet dat wel aan hen.
En you bet dat ik in mn werk rekening houd en alles respecteer wat me zo zorgvuldig is bijgebracht,compleet met filmmateriaal en al.
Zo weet ik ook dat de eer en trots van een moslim erg hoog in t vaandel staat,naar mijn id wel ff te hoog en zowieso staat dat boven het leven van een leraar zoals je ziet.
De behandeling t/o verpleegkundigen is niet zelden ronduit onbeschoft en moet je als vrouw natuurijk wel voelen dat je er bent om hen te bedienen en verzorgen,tot 10 tellen doek al heel lang niet meer,ik tel zeg maar niet eens meer maar denk bij de eerste belediging dat zij t nodig hebben zich boven me te zetten om zich goed over zichzelf te voelen.
Dat had deze leraar ook beter kunnen doen waarschijnlijk,de dude lekker zn zin geven zodat ie geen risico liep,walgelijk.
Wtf wil de politie en uberhaupt de wet gaan doen als deze typetjes met zwaarder geschut rondlopen als heel t corps bij elkaar.
En wat doet nederland,die zoekt zoveel mogelijk nederlandse criminelen bij elkaar die ze op kunnen noemen om t maar minder erg te maken zodat ze niet de actie hoeven te ondernemen die ze zouden MOETEN ondernemen.
Want sjaaaa straks hebben ze de grijze (boze) wolf geirriteerd,en daar zitten ze nu niet echt op te wachten.
Kom aan de eer en trots van deze beweging en je bent al dood voor je je laatste adem ook maar hebt uitgeblazen.
Beter zorgt deze cultuur ervoor dat ZIJ zich gaan aanpassen aan het land waarin zij willen wonen zodat nederland ook weer wat meer op het "nieuwe" Turkije kan gaan lijken.
De rollen worden hier namelijk omgedraaid,Turkije tha place to be,Nederland word de plaats der uitschot en criminelen.