Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Upcoming Online Radio Shows
Pages (83): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Pumaz
... maar spreekt het uit op zijn Frans (Armain).

Ik heb ok zo'n paar kameraden Op TopRadio zei ne presentator just hetzelfde, vond da eigenlijk wel e grappig moment, ons ARMAINKE en dan nog ff terugdenken aan zijn pagecoupeke (jommeke)

Old Post May-15-2004 19:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Fred start met dezelfde track als op Antwerp is Burning, Viframa - Cristalle...

Old Post May-15-2004 20:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by TOR
volgens mij gaat Tijs dit jaar opnieuw eerste worden.. maar het zal de laatste keer zijn.

ik weet het niet ....
dees jaar heb ik hem nog niet veel in belgië, nederland of UK weten draaien en daar zit een groot deel van de stemmers voor dj mag he ...

Tiesto is de wereld wel wa aan het veroveren ma weer nummer één, ik weet het zo nog niet .

ff on-topic : ben benieuwd wa fred baker ervan terecht ga brengen , ff springen nu hehehe

Old Post May-15-2004 20:10  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Weer het eeuwige gezeik over Tiësto... Hou nou toch es op... Tiësto draait technisch niet perfect (armin ook niet en pvd ook niet for that matter). Heeftie nooit gedaan ook. Hij moet het hebben van zen timing... De juiste plaat op het juiste moment.

Waarom ie nummer 1 is...

Hij weet het publiek altijd te vermaken
Hij heeft uitstraling en een zekere charme
Hij heeft enorm goede producties op zijn naam staan

De DJ Mag Top 100 is geen technische verkiezing... Dan moet je bij Technics zijn... die hip hop gasten, die kunnen pas draaien
De DJ Mag Top 100 is een populariteitspoll

Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties. En eerlijk is eerlijk... Tiësto producties liggen lekkerder in het gehoor, en zijn dus toegankelijker voor meer mensen, dan Armin en PvD plaatjes.

Tiësto is niet de beste DJ ter wereld, maar mijns inziens wel een terechte winnaar van de DJ Mag Top 100. Tis niet eenvoudig wat die jongen bereikt heeft.

In 't kort...

Waarom Tiësto het wint van PvD: PvD heeft niet de uitstraling die Tiësto heeft...

Waarom Tiësto het wint van Armin: Armin heeft niet de producties die Tiësto heeft...

Old Post May-15-2004 20:10 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

quote:
Originally posted by eieregooie
Weer het eeuwige gezeik over Tiësto... Hou nou toch es op... Tiësto draait technisch niet perfect (armin ook niet en pvd ook niet for that matter). Heeftie nooit gedaan ook. Hij moet het hebben van zen timing... De juiste plaat op het juiste moment.

Waarom ie nummer 1 is...

Hij weet het publiek altijd te vermaken
Hij heeft enorm goede producties op zijn naam staan

De DJ Mag Top 100 is geen technische verkiezing... Dan moet je bij Technics zijn... die hip hop gasten, die kunnen pas draaien
De DJ Mag Top 100 is een populariteitspoll

Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties. En eerlijk is eerlijk... Tiësto producties liggen lekkerder in het gehoor, en zijn dus toegankelijker voor meer mensen, dan Armin en PvD plaatjes.

Tiësto is niet de beste DJ ter wereld, maar mijns inziens wel een terechte winnaar van de DJ Mag Top 100. Tis niet eenvoudig wat die jongen bereikt heeft.

In 't kort...

Waarom Tiësto het wint van PvD: PvD heeft niet de uitstraling die Tiësto heeft...

Waarom Tiësto het wint van Armin: Armin heeft niet de producties die Tiësto heeft...

Ei heeft hier wel e punt vind'k, Tijs heeft inderdaad veel meer uistraling... en over da gezeik was'k daarstraks ok nog an't denken, die kerel heeft het gemaakt en daarmee is de kous af! Geen enkele nederlandse DJ gaat volgens mij nooit hetzelfde bereiken als Tijs gedaan heeft...

Old Post May-15-2004 20:15  Belgium
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Ja onze noorderbuur heeft idd wel gelijk.
En het is waar dat (goede) hiphop dj's technisch veel beter zijn dan gelijk wie. Als iemand de cd van The Avalanches heeft zal die mij wel begrijpen

Old Post May-15-2004 20:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

ei : ben het grotendeels met je eens

on-topic : fred baker's spinning slipstream ...
lang geleden dak die nog in een setje heb gehoord
respect for the man

Old Post May-15-2004 20:39  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

quote:
Originally posted by emma

on-topic : fred baker's spinning slipstream ...
lang geleden dak die nog in een setje heb gehoord
respect for the man

Yep, hij is goe bezig Had me hem wel weeral helemaal anders voorgesteld zene... (op AIB hem'k hem voor't eerst gezien )

Old Post May-15-2004 20:46  Belgium
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:

hell yeah!

Old Post May-15-2004 20:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Het publiek kent DJ's niet van hun sets, maar van hun producties.

en dat hoort niet zo te zijn, vind ik.

platen draaien is iets helemaal anders dan platen produceren.

op een moment kneep ik gisteren mijn oren dicht omdat ik een overgang niet kon aanhoren.

en je mag nog zoveel hitjes draaien als je wilt, als je ze niet kunt mixen hoor je volgens mij niet thuis op die eerste plaats.

het is idd een populariteitspoll zoals je zegt, maar dan moet DJ Mag zijn poll anders gaan noemen, want Tiesto is niet de #1 DJ in de wereld. "#1" suggereert "best" en dat strookt niet met wat de poll voor staat.

Tijs brengt idd veel sfeer op de dansvloer, maar Armin doet ook en hij mixt harmonisch tenminste in key.

ik vond jouw set van vrijdag beter dan die van Tiesto gisteren.

Old Post May-16-2004 11:56  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by TOR
ik vond jouw set van vrijdag beter dan die van Tiesto gisteren.

Old Post May-16-2004 19:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by TOR

het is idd een populariteitspoll zoals je zegt, maar dan moet DJ Mag zijn poll anders gaan noemen, want Tiesto is niet de #1 DJ in de wereld. "#1" suggereert "best" en dat strookt niet met wat de poll voor staat.

Voilà!
Tijs mag voor mijn part gerust de titel van 'populairste dj' krijgen, dat zou mij absoluut niet storen! En mij persoonlijk stoort het ook niet dat hij op de eerste plaats staat in de DJ Mag poll omdat ik weet dat die poll eigenlijk gewoon een populariteitscontest is. Maar mij stoort het wel dat een hoop mensen dat niet weten, en dan een attitude kweken van "Tiesto IS de beste Dj van de wereld want de Dj Mag poll zegt dat!". Vooral voor mensen die relatief nieuw zijn in de trancescene is dit heel nefast, ze krijgen meteen het verkeerde beeld van Tiesto. Hij is inderdaad waarschijnlijk de populairste, dus logisch dat nieuwkomers in het genre het eerst van hem gaan horen. Maar dankzij de Dj Mag poll en het officiële en bijna goddelijke karakter dat eraan gegeven wordt (ja, op TMF en Jim werd er bericht gemaakt van Tiesto's 2de overwinning op rij, en hij werd omschreven als "de beste Dj ter wereld", niks van nuancering erbij) door media en vooral zijn fans worden zoveel mensen geïndoctrineerd. Het gaat zo ver dat 'newbies' (de Magik-clan op trance.nu, hilarisch domme kerels! ) mij de huid volschelden omdat ik durf beweren dat Tiesto niet de allerbeste Dj ooit is. En durf ook niet beweren dat Tiesto niet al zijn tracks en remixes volledig zelf heeft gemaakt, want dat is niet waar! I'm a n00b and I don't know what the hell I'm talking about and I should shut the fuck of because I'm just a fucking loser that's jealous because i'll never be as good as Tiesto! Tiesto is the god of trance forever!!!!!

Old Post May-16-2004 21:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Upcoming Online Radio Shows
Post New Thread    Post A Reply

Pages (83): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Me With This Track!!!!it Seems Of Marino Stephano!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTroop - Homecoming [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:05.

Forum Rules: