|
| quote: | Originally posted by TOR
het is idd een populariteitspoll zoals je zegt, maar dan moet DJ Mag zijn poll anders gaan noemen, want Tiesto is niet de #1 DJ in de wereld. "#1" suggereert "best" en dat strookt niet met wat de poll voor staat.
|
Voilà!
Tijs mag voor mijn part gerust de titel van 'populairste dj' krijgen, dat zou mij absoluut niet storen! En mij persoonlijk stoort het ook niet dat hij op de eerste plaats staat in de DJ Mag poll omdat ik weet dat die poll eigenlijk gewoon een populariteitscontest is. Maar mij stoort het wel dat een hoop mensen dat niet weten, en dan een attitude kweken van "Tiesto IS de beste Dj van de wereld want de Dj Mag poll zegt dat!". Vooral voor mensen die relatief nieuw zijn in de trancescene is dit heel nefast, ze krijgen meteen het verkeerde beeld van Tiesto. Hij is inderdaad waarschijnlijk de populairste, dus logisch dat nieuwkomers in het genre het eerst van hem gaan horen. Maar dankzij de Dj Mag poll en het officiële en bijna goddelijke karakter dat eraan gegeven wordt (ja, op TMF en Jim werd er bericht gemaakt van Tiesto's 2de overwinning op rij, en hij werd omschreven als "de beste Dj ter wereld", niks van nuancering erbij) door media en vooral zijn fans worden zoveel mensen geïndoctrineerd. Het gaat zo ver dat 'newbies' (de Magik-clan op trance.nu, hilarisch domme kerels! ) mij de huid volschelden omdat ik durf beweren dat Tiesto niet de allerbeste Dj ooit is. En durf ook niet beweren dat Tiesto niet al zijn tracks en remixes volledig zelf heeft gemaakt, want dat is niet waar! I'm a n00b and I don't know what the hell I'm talking about and I should shut the fuck of because I'm just a fucking loser that's jealous because i'll never be as good as Tiesto! Tiesto is the god of trance forever!!!!!