|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Ik durf best me mening te geven hoor  
Maar alles wat ik zeg over buitenlanders (want daar zeuren jullie over, niet over asielzoekers) betreft natuurlijk mijzelf ook, aangezien ik een ben  
Ok, als ik in de stad loop ofzo, en een groep Marokkanen/Turken/Mongolen/whatever dan ook maakt een opmerking dan ga ik geen grote bek geven natuurlijk, maar zo radicaal als jullie, dat "ze" gewoon op moeten tieften, Vinyl Boy en Rudy ben ik (gelukkig) niet.
Nou, ik ga maar ff me bami opeten, aangezien ik niet aangepast ben aan de Nederlandse maatschappij eet ik geen brood  , ik ga strax ook nog ff hangen in de stad met me groepje matties en ik ga nog een paar ouwe vrouwtjes beroven en een paar zwembaden sluiten vandaag. Pffff, drukke dag weer voor een buitenlander   
(Voor de mensen die t niet begrijpen, t onderste stukje is een geintje)
Last edited by Opti on Sep-06-2001 at 10:48
|
|
Sep-06-2001 10:42
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001
|
|
|
ok, sorry, ik kan het blijkbaar niet naast me neerleggen.
FF een vraagje aan o.a. Eye-Riz, Blik en Jukx, vinden jullie het goed dat er ook heel veel economische vluchtelingen naar Nederland komen waarvan een bepaald deel niks of extreem weinig doet om zich een beetje aan te passen?
Ik wil alleen ff weten of jullie mening inhoudt dat als het aan jullie lag, iedereen hier een verblijfsvergunning kan krijgen, ongeacht of ze keihard werken of dat ze de hele dag niks doen, terwijl ze dat wel kunnen.
Kijk, dat het logisch is dat je ergens heen wilt waar je het beter kunt krijgen is te begrijpen, daar hoor je mij niet over, en in hoeverre Nederland zich inzet voor immigranten (o.a. het bouwen van moskees, islamitische scholen e.d.) dat zijn details in een discussie vind ik.
Mijn vraag aan jullie dus alleen: vind je het normaal/geoorloofd dat mensen die opgevangen worden in een ander land zich niet aanpassen/crimineel gaan gedragen enzo? Ik zeg dus niet dat alle immigranten dat doen, ik heb het over een bepaalde groep.
Ik hoop dat ik mezelf beetje duidelijk heb gemaakt, dat ik niet weer allerlei verwijten naar mijn hoofd krijg toegepost, over dat ik kortzichtig zou zijn of racistisch.
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
|
|
Sep-06-2001 13:10
|
|
|
 |
 |
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
|
OMFG! Was deze niet thread niet al verdwenen? Hahaaa!
Tja, natuurlijk is het geen goede zaak dat er vluchtelingen zijn die hier naartoe komen om van 'onze' belastingcenten te leven.
MAAR(!!) bedenk dan wel even, dat er ook genoeg NL'ers zijn die toch ook in de ziektewet, WAO of noem het maar op zitten, terwijl ze gewoon kunnen werken! En hebben die dan wel het recht om dat te doen omdat het 'echte' NL'ers zijn?? NEE!
Maar hoe komt het dan dat dat wel gebeurt????
Juist... (denken jullie nu ook: OVERHEID?)
Ik zeg nu dus niet: omdat NL'ers het doen, mogen vluchtelingen het ook doen. Ik zeg alleen dat het probleem niet bij de vluchtelingen ligt, maar dus bij de overheid!
Ennee, ik ben niet naief ofzo. Ik ben vorige week zaterdag bijna beroofd door een groep van 10 buitenlanders (negers + 1 turk), maar het hadden net zo goed 10 NL'ers kunnen zijn.
Zo ook, 3 weken geleden, denk ik ergens iets gezellig te gaan drinken, word ik zowat die tent uitgezet omdat ik een kleurtje heb
Ik heb een BLOEDHEKEL aan racisme, om wat voor reden dan ook, tegen wie dan ook! 
Last edited by MetzZ_!! on Sep-06-2001 at 14:40
|
|
Sep-06-2001 14:34
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 15:43.
Forum Rules: