|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
zelfde als teknikol.
begon leuk, lekker sfeertje leuke mensen, hier en daar wat gekots (drugs) en gezeik op het strand maar mocht de pret niet drukken. Beetje rondgelopen overal, zag er eigenlijk wel gezellig uit. Las Palmas tent was heerlijke muziek, en Roog draaide ook goed ergens (geen idee welke stage). 4 euro voor een flesje water is belachelijk natuurlijk. Verder naar de Kremlin area geweest, erg fijne muziek. TOen Remy begon redelijk vol. Toen dus die plensbui, iedereen de tent in. Gevolg: vrijworstelen, temperatuur 60 graden ofzo, bezwete mensen, irritatie, duw en trekwerk. Wel leuk toen iedereen ging springen, dat de hele vloer "bouncede". Van ellende maar in de regen gaan staan, wat gaan eten en snel wegwezen aangezien de feestvreugde er voor ons wel af was.
Zonde voor de organisatie, verder echt wel leuk georganiseerd. Volgend jaar beter?
|
|
Jul-17-2004 21:59
|
|
|
 |
 |
Origin X
Senior tranceaddict

Registered: May 2001
|
|
|
ANTI-CLIMAX is idd het juiste woord voor het feest ja.
Ik was met Teknikol en nog paar anderen en mijn verhaal is eigenlijk identiek aan het zijne.
De organisatie was op zich goed van het feest (alleen vond ik de thema's niet echt overkomen, alleen in de techno tent), maar zij konden verder ook niets doen aan die plensbui.
Ik heb alle drie djs (Remy, Alexander Kowalski en JAMES HOLDEN) die ik persé wilde zien gemist.
Om vanaf het begin dat Remy begon er niet bij te blijven was onze eigen keuze omdat we allemaal honger hadden. Maarja op dat moment wilde iedereen blijkbaar eten, dus de wachttijd was vrij irritant lang. Goed toen hadden we eindelijk het eten hadden, werd de lucht ineens donker. Ik dacht ja daaaag nu ga ik ff rustig eten, maarja toen was het te laat. Het ging angstaanjagend waaien en regenen.
Wij konden nog net schuilen onder een half ingeklapte parasol, terwijl paar honderd meter verder Alexander Kowalski een bomvolle tent vermaakte. Toen ik Belo Horizonte hoorde kon ik wel janken, gvd.
Toen was de regen opgehouden en waren we allemaal doordrenkt.
Ik wilde op zich nog wel verder, al kon je in geen één tent meer omdat het overal zo druk was, maar de chauffeur zette er een punt achter. Dus het allerergste nog... IK HEB JAMES HOLDEN GEMIST
Nee, deze dag is voor mij niet geslaagd, heel spijtig.
Kijken wat het volgende feest ons brengt, outdoor heb wel weer even gezien in ieder geval.
|
|
Jul-17-2004 22:37
|
|
|
 |
 |
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002
|
|
|
Jul-17-2004 22:57
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 14:45.
Forum Rules: