|
| quote: |
Hoe heettie dat nr nou dat zowel Sasha als Sander draaide van "You need it, you want it, you got it"??
En hoelaat was het precies afgelopen? Want ging 5:05 weg, iets later. Zul je zien dat ik op 2 min. In A State heb misgelopen :S :S
|
Yea, 5:30 was het afgelopen. Maar iedereen is nog tot 6:00 of later... gebleven ofzo. Sander en Sasha liepen daar achter ook gewoon rond, was wel grappig.
Ik moest eigenlijk mijn trein ook hebben om 5:35, maar dacht.. fuck it.. ik wil het einde niet missen haha. Uiteindelijk ben ik naar amsterdam amstel gelopen, de nachtbusbus om 6:17 gepakt en de trein op CS om 6:40 richting den haag hs/zuiden genomen.
Dat nr "You need it, you want it, you got it" heb ik dus ook gehoord en volgens mij wel 2 keer? Ik weet het niet zeker... i.i.g. weet ik de titel van de track dus niet. 
Van de regel 'digitale camera's niet toegestaan' kwam ook niet veel terecht geloof ik. Het leek wel of iedereen er 1 bij had. Had de mijne dus ook wel mee kunnen nemen. Verder inderdaad snuggle helemaal aan het begin van de avond zien lopen. En nog een paar keer voorbij zien flitsen later op de avond 
Dit was echt een meesterlijke avond. Na afloop heb ik nog een flyer van earth in mijn handen gedrukt gekregen. Yunus Guvenen in juni @ melkweg. Interessant. 
Last edited by Divine9 on May-23-2004 at 16:32
|