|
LAST NEWS!
Varit många turer kring nycklarna till "den spelande kullen". För ett tag sen kom jag i kontakt med en som hade han om detta, han skulle dock vidarebefodra mitt ärende till en annan som skulle ringa mig. Eftersom han inte hade återkommit så började jag jaga runt igår, till slut fick jag tag på honom men det visade sig att det behövdes polistillstånd + upplåtelsetillstånd av mark från malmö stad även om det bara gäller en picknick... Synd att det inte nämdes innan, men då var det ju iofs inte heller klart om folk skulle dra till officiella förfesten...
för att klargöra:
FESTEN BLIR SJÄLVKLART AV! - SAMMA PLATS(-ER).
Det saken gäller är nyckeln till den integrerade cd/högtalaranlägningen som finns i jordväggarna på stället. För att få de måste man kunna visa tillstånd, så dessa får vi helt enkelt klara oss utan denna gången. På kvällen drar vi oavsett vad in i lägenheten (ett par hundra meter ifrån "spelande kullen" och där finns vinylspelare!
Vid fint väder: kl 15 "spelande kullen (se karta i tidigare poster)
Vid dåligt väder: kl 17 (ett par hundra meter ifrån spelande kullen).
Skillnad på fint och dåligt väder: well... ösregnar det så kan man kalla det dåligt väder :-)
Jag var precis och köpte 40-50korvar, men tyvärr så hade de ingen islamisk vegankorv till dig reveal :-(
Last edited by sipowitz on May-14-2004 at 17:34
|