Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Jun-26-2004 12:57
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by Tiger777
Verdomme he... ik heb mij DIK overslapen
Hahahaha...
Jun-26-2004 13:33
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
jaja, lacht maar
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Jun-26-2004 15:43
Giesber
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Overpelt, Belgium
quote:
Originally posted by Tiger777
jaja, lacht maar
hahaha
Jun-26-2004 16:32
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
En ik was deze morgen om 5 uur pas thuis van een avonbdje stappe, dan weer om 7 op om thuis te werken tot 8.30, weer beddebak binnen was 12.15 toen ik wakker werd, heb besloten om thuis te blijven en men ouders te helpen. Wat een plichtbewuste jonge ben ik toch
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
maat van mij smste dat Armin vooral platen heeft gespeeld die hij al een paar maanden lang draait... en dat alle camions te dicht bij mekaar rijden zodat het een kakafonie was...
___________________
Jun-26-2004 17:02
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Bertn
maat van mij smste dat Armin vooral platen heeft gespeeld die hij al een paar maanden lang draait... en dat alle camions te dicht bij mekaar rijden zodat het een kakafonie was...
ff met zehra gebeld, ze zei ook dat er veel te weinig plaats was om fatsoenlijk ergens te staan...
we zullen de verslagen wel horen als ze morgen terug zijn
___________________
Jun-26-2004 17:26
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Eagle`
En ik was deze morgen om 5 uur pas thuis van een avonbdje stappe, dan weer om 7 op om thuis te werken tot 8.30, weer beddebak binnen was 12.15 toen ik wakker werd, heb besloten om thuis te blijven en men ouders te helpen. Wat een plichtbewuste jonge ben ik toch
haha!
(frustratie even weglachen)
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Jun-26-2004 18:30
sbastien4678
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Bruxelles, Belgium
Ik ben thuis binnengekomen.
Wij kunnen een tracklist proberen te doen
Ik erkende
Ton T.B - Dream Machine
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
Armin - Communication
True Form - Forbidden Colours (Original Mix)
The Age Of Love (Marco V Remix)
Marco V - Automanual
Abel Ramos - Aquarius (Katana Remix)
Questia - Crystal Clouds (Original Mix)
Thomas Datt - 2v2
Push - Strange World (2000 Remake)
Armin Vs M.I.K.E - Intruder
Jun-26-2004 18:49
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Ik ben net thuis.
Armin heeft nogal hard gespeeld, 'Adagio for strings' kwam bvb ook aan bod. Hij zat er ook maar liefst 5 keer naast en de muziek is 2 keer totaal stilgevallen. De soundsystem was ook aan de zwakke kant
De parade zelf was zeer slecht van wat ik gezien heb en de muziek was op vele trucks meer uit dan aan (ik zag Marko, Zillion, Durex en nog iets). Er was overal veel te veel volk die gewoon (in de weg) bleef staan. TOR en ik hadden er genoeg van en we zijn dan samen op café geweest en een plezant klapke gedaan met wat biertjes
Ik kom thuis en wat blijkt, mijn oma is ziek en komt er dus toch geen feestje
En het ergste van al: ik heb Miss Ann niet kunnen zien
EDIT:
Voor diegenen die onze (kleine) obsessie niet snappen, Miss Ann: