Speel'k mee in Chris & Co ofwa, he he Is da nie diene kerel van de natuur, ma zijne voornaam ontschiet mij ff
Oct-06-2004 20:30
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Ge moet is roepen en ze komt af
Mike was inderdaad vetjes \o/ en de level was gewoon het toppunt
btw, wa studeert gij in leuven?
Oct-06-2004 21:07
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Eagle`
zow had de trein 3 weken vertraging of wat ?
Lol , neen eigenlijk niet. Heb pas internet op men kot hier in Antwerpen. Daarom ook dat ik er niets meer over gepost heb. Maar blijkbaar was Pooley nieuwsgierig naar mijn mening . Onder het motto ; u vraagt , u krijgt nietwaar .
Oct-07-2004 06:22
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by pooley
btw, wa studeert gij in leuven?
Ik studeer niet in Leuven , ik woon wel in de omgeving van Leuven . Zit nu op kot in Antwerpen voor men eerste jaar communicatiewetenschappen.
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk ?
Oct-07-2004 06:28
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Aurélie
Ik studeer niet in Leuven , ik woon wel in de omgeving van Leuven . Zit nu op kot in Antwerpen voor men eerste jaar communicatiewetenschappen.
Misschien leuk om te weten voor de rest : Beta's wat studeren jullie allemaal ? Of allemaal al aan het werk ?
What are the odds... ik zit in Antwerpen in mijn 2de kan Communicatiewetenschappen!
Ik werk in het huis van de sport in Berchem, vlak naast brouwerij de Koninck.
Vorig jaar afgestudeerd, werk nu als webdeveloper bij Skynet.