Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik denk dat de komende 2 speelrondes cruciaal zijn voor het klassement. Als ik de eerste speelronde goed doorkom gaat het wel goedkomen dit jaar
(ga natuurlijk niet vertellen op wie ik mn geld inzet, maar heb een forse koerswijziging gedaan zeg maar)
Jan-21-2005 14:28
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by Jappio
Ik denk dat de komende 2 speelrondes cruciaal zijn voor het klassement. Als ik de eerste speelronde goed doorkom gaat het wel goedkomen dit jaar
(ga natuurlijk niet vertellen op wie ik mn geld inzet, maar heb een forse koerswijziging gedaan zeg maar)
Jij hoopt zeker dat Feyenoord goed gaat presteren met de nieuwe spelers?
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
hehe zo ff paar dagen weg voor mn wintersport (had een week moeten zijn ) en gelijk een flinke duikeling gemaakt maar goed, deze week weer redelijk gestart. Jammer dat ik kalou niet voor kuijt heb gewisseld, maar ach, wie weet komt dat volgende week
Feb-07-2005 14:32
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik ben mn password pissen
Hoe kan je dat bij fok terugvragen, kan het niet vinden nl.