|
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אילן אתה קרציה אולי פשוט תעזוב את זה? לאף אחד לא באמת אכפת מהמצעד המטומטם הזה... הייתי רוצה לראות מצעד יותר משקף לעולם המוזיקה מהמצעד הזה, מצעד של יוצרים נגיד... היה הרבה יותר שולט... |
אתה רוצה?
אתה יודע שאני מטורף על הדברים האלה של לעשות מצעד ולספור קולות וכל זה....
אני מוכן לפתוח טרד של בחירת יוצר השנה לשנת 2004 של הפורום שלנו..
השאלה כמה באמת יצביעו שם...
בטוח יהיו פחות ויכוחים שם כי כל משיצביע יצביע על סמך טראקים של אותצו יצר שהוא שמע..
ושם אני אפילו אולי ירשה לעצמי לדרג את טיאסטו..
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|