|
Ja!!! Het was weer een erg vet feestje!
Mijn metgezel had op het laatste moment afgezegd, maar gelukkig waren er erg veel bekenden, dus ik hoefde me niet alleen te voelen Erg gezellig om iedereen weer eens gesproken te hebben en ook weer leuk om wat "onbekende" TA-ers te ontmoeten. Passiva (mafkees!), Syndique (eh.. een nog grote mafkees!!, hoe oud was ze ook al weer ) en Funkysimon.
En Esrem, de volgende keer zeg ik wel gedag hoor, ik wist niet van jouw "bestaan" af door mijn internetloze week. Jij was dus die meid waarmee JP zat te ouwehoeren 
De sfeer was erg goed, net als bij de vorige 2 edities! En de muziek... ja, echt een verademing na de laatste tijd eigenlijk alleen maar kroegen/HT&K disco's van binnen te hebben gezien 
DJ's...
Ozgur -> eerste keer dat ik 'm live aan 't werk zag. Draaide erg lekker, veel eigen producties. Z'n nieuwe remixen van Arcadia en Wave Force klonken er goed! En wat een verschijning zeg!, ook top hoe hij zelf uit z'n dak gaat. Echt een liefhebber!
Remy -> niet echt mijn stijl, maar goed om een pauze in te lassen.
Armin -> altijd top! En ik herkende niet eens alle plaatjes die Armin draaide.. haha  
Perry -> lekker setje! en volgens mij stond heel TA bij hem toen.
Markus -> altijd sterk, Bounce @ Nothing, wat een vette plaat blijft dit toch!
Signum -> sfeer zat er nog erg goed in, ik vond de muziek wel iets minder, maar Sam Sharp - Deep is wel een lekker plaatje Partyhardy 
Kortom, top, top & top!
ps1 Passiva en Syndique... ziek in bed of die nieuwe productie afgemaakt? 
ps2 Ik lag al om 9.00 in bed, dus het viel deze keer wel mee de terugreis 
|