quote:Originally posted by SnuggLe Ik was er ook slet, heb je nie gezien hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar quote:Originally posted by SnuggLe Volgensmij zag ik Tom Lont overigens nog wel, maar not sure...! Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker
quote:Originally posted by jp http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery Mooie foto's JP, blijft mooi om te zien dat Paul met final scratch draait
quote:Originally posted by Tom Lont hahaha, was zijn jullie ook altijd aardig tegen elkaar Klopt helemaal, ik meende al dat ik jou ook gezien had maar wist het ook niet helemaal zeker Ach ja, we kennen elkaar wel dus dan mag dat gezegd worden Je stond rechtsvooraan toch? Stond met iemand te praten, maar daarna was ik je kwijt! Ach ja, shit happens!
___________________ "Life is all about choices & respect"
Ja ik stond rechts vooraan, volgende keer spreken we mekaar
quote:Originally posted by SnuggLe Ik was er ook slet, heb je nie gezien Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur!
quote:Originally posted by eieregooie Dat komt omdat jij alweer weg was toen ik er was, amateur! Krijg nou wat, het ei is ook weer online ! Oude tijden herleven .
___________________ Progressive Hard = goed
lol ik ben er altijd wel hoor haha Allen was jij er niet meer 's nachts
Draaide hij Sunday Afternoon in de Nu NRG Remix? En ik was er niet bij
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon? Verder hoorde ik nog: Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix) Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte. Inderdaad vette set en echt een top avond
quote:Originally posted by Enrico Ergens aan het einde van de avond: Nu Nrg - Dreamland of was dat sunday afternoon? Verder hoorde ik nog: Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix) Jammer alleen dat hij die er binnen 2 minuten weer uit mixte. Inderdaad vette set en echt een top avond Dat was idd Dreamland !
Zo even terugdenkend op deze avond, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit toch wel de beste clubavond van het jaar was voor mij.
___________________ Down-Under was da bomb
ik vond Trance.NU de gezelligste clubavond Het LoveWeekend in Berlijn het meest geslaagde Weekend van 2004 en inderdaag R-Match de beste clubavond mooi jaar geweest, misschien beetje teveel paul van dyk gezien maarja