Voor zover ik het begrijp zitten we in toussuire.
Dit vonnik een vette foto... Net alsof ze zojuist me een of andere expeditie de top van de kilimanjaro bereikt hebben ofzo Alleen jammer van die ene skier op de achtergrond.
De parkeergarage onder de Arena afgelopen zaterdag Marken/IJsselmeer vanmiddag
very easy
___________________ Allemaal gelul!!
Sneeuw in Groningen diep Herman Colleniusstraat vanmorgen vroeg al 20 cm..
___________________
quote:Originally posted by SnuggLe Pistes zijn oke, lessen ook. Snowboarden is easy. Kon het niet, maar nu wel snow boarden is idd te easy. elke halve zool kan dat! Niks is vetter dan een setje racing carvers!
___________________ Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Gevaarlijke shit De KLM schrapt haar vluchten Terp op Marken Landsmeer Bussen rijden gewoon Filmpje: http://www.pvdplanet.net/images/snow.AVI
Last edited by jp on Mar-02-2005 at 17:05
Ome Willem roeleert big time:
___________________ Down-Under was da bomb
Uitzicht van winter wonderland vanaf de 14e
ah zit jij daar
quote:Originally posted by eieregooie ah zit jij daar Delta lloyd gebouw
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA