techno! i love techno! thanks voor miss bass - further progressions over tea & biscuits
Jun-17-2005 17:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Kent iemand DJ Preach??
Moet hem interviewen op (waarschijnlijk) Dance Valley.
Sschijnt een aankomend talent te zijn, cd van hem is nu in Amerika uit, komt in september in NL.
Jun-17-2005 17:33
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kent iemand DJ Preach??
Moet hem interviewen op (waarschijnlijk) Dance Valley.
Sschijnt een aankomend talent te zijn, cd van hem is nu in Amerika uit, komt in september in NL.
Is een gozer uit Canada geloof ik.. Ik vind zijn producties persoonlijk drie keer niks (veel te saai en voorspelbaar). Aankomend talent is het niet echt meer, hij brengt toch al een tijdje platen uit.
Heb wel wat van hem geluisterd maar het was echt 10 keer niets.
Jun-17-2005 18:04
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Basvh en ondergetekende zijn allebei een groot fan van z'n setjes, . Ik vind z'n stijl zeker prima te doen! Lekkere feestmuziek, lekker toegankelijk en ok draaistijl. Heb 3 setjes van 'm op de HD staan en die worden regelmatig beluisterd! Hij heeft die jaar toch al op meerdere UDC feesten gestaan of niet?
Jun-20-2005 11:59
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by basd
Uit de categorie vager dan normaal, maar toch lang niet gek:
Maar volgens mij heeft hij minstens 2x zoveel platen uitgebracht als dat daar staat.
edit: met vroeger bedoelde ik een jaar of 1,5 geleden trouwens
Jun-20-2005 15:05
basd
progression
Registered: Jul 2002
Het is met hem een beetje het zelfde als met Cave en Marco Bailey; hij teert veel te veel op een paar riffjes en baslijntjes. Dat is een paar keer wel aardig, maar op den duur niet echt interessant.